11 Reacties

één jaar geleden

Ik ben 17+2 vandaag en ook nog steeds super vermoeid, moet zeggen t s erger geweest. Slaap nu gewoon echt elke nacht minimaal 10 uur, maar lig heel veel plat overdag. Veel doen lukt me niet.

één jaar geleden

Ik heb nog een meid van 14 maanden rondlopen, IK BEN GESLOOPT. 🫠 Mijn bekken geven het nu al op.

één jaar geleden

17+1 en nog 3 kids rondlopen. Ik ben kapot. Ik werk ook nog 36 uur en mn huishouden erbij 🤣🤣🤣 thank god voor onze schoonmaakster en mn man die fantastisch is anders had ik het opgegeven 🤣

één jaar geleden

Ik ben 19+1 en geen kids. En ik ben gesloopt

één jaar geleden

Ik ben ook doodop. Werk nog fulltime en heb een dochter van 20 maanden. Geen idee hoe lang ik dit nog kan volhouden. Voel me ook elke dag slechter (misselijk, kan niet goed eten,…) terwijl ik dacht dat het net beter zou worden 😔

één jaar geleden

Doodop, ik werk inmiddels nagenoeg niet meer. Met een kind van bijna 2 kom ik ook amper aan rusten toe.

één jaar geleden

Hier ook. Morgen 17 weken maar ben echt kapot in de avond. Moeilijk slapen in de nachten, erg onrustig en overdag niet vooruit te branden... 😑 Het leek het eerste kwartaal beter te gaan dan nu...

één jaar geleden

Werken gaat niet, huishouden amper. De honden uitlaten nog net en daarna meteen een dutje. Echt een drama.

één jaar geleden

De misselijkheid begint sinds een paar dagen af te nemen maar de vermoeidheid neemt weer erg toe. Kom de dag echt niet door zonder uitgebreid dutje..

één jaar geleden

Bij mij is het ook nog steeds het zelfde, ben ook 16 weken nu.. Ik ging echt op de automatische piloot door voor mijn 2 jarige terror, totdat mijn hij sinds vorige week ook slecht slaapt, vaak wakker word en niet wil slapen… 😵‍💫

één jaar geleden

Yep, ik ben 15+3 en blijf echt zo moe. Heb morgen gesprek met de bedrijfsarts om te kijken hoe en wat.