22 Reacties

2 jaar geleden

Ben ik ook benieuwd naar! Zat er ook over na te denken om een sieraad te laten maken.

2 jaar geleden

Ik heb een bedeltje laten maken, die ik aan een ketting ga hangen maar kan ook aan een armband natuurlijk! Echt prachtig met een haarlokje van mijn dochter en wat goudvlokjes 🥰 laten maken bij Laves, zij is top en deelt veel op Instagram. Heeft ook nog wel eens mooie acties! Foto is een screenshot van mijn ketting op haar insta.

2 jaar geleden

Ik heb deze hanger laten maken met een voetafdruk in het midden, moedermelk in de rand, bij mijn lokale juwelier. toen der tijd voor mijn zoontje nu voor mij dochter wil ik een ring of nog een 2e hanger laten maken

2 jaar geleden

Ahhh ik wil ook! Ik zat zelf te kijken naar Tante Taat maar die heeft zelf verlof helaas.

2 jaar geleden

Ik wil heel graag een ring van deze edelsmid laten maken, maar is echt super duur. Mijn moeder doet als hobby goud smeden, en op Etsy kun je DIY kits kopen om de melk te verwerken in een steentje. Dus we gaan samen kijken wat we ervan kunnen maken. https://www.mimmie.nl/portfolio/

2 jaar geleden

Reactie op Leviatha

Ik heb deze hanger laten maken met een voetafdruk in het midden, moedermelk ...
Dit is heel cute , dat voetje! Heel mooi

2 jaar geleden

Reactie op Loesnup

Ik wil heel graag een ring van deze edelsmid laten maken, maar is echt supe ...
De sieraden zijn indd best pittig qua prijs, daarom wil ik een goed keuze maken om geen spijt achteraf te krijgen haha

2 jaar geleden

Dit heb ik gekregen van mijn vriend. Komt van hanne detail te vinden op instagram. Naast het melk juweeltje hangt ook nog een geboortesteentje. Ze hebben nog veel leuke juweeltjes

2 jaar geleden

Reactie op Kiajon

Dit heb ik gekregen van mijn vriend. Komt van hanne detail te vinden op ins ...
Super mooie ketting🥰! Hele mooi gebaar van je vriend. Dank je wel voor het delen, ik zal een kijkje nemen op haar insta

2 jaar geleden

Die van mij komt nu snel binnen. Als hij er is stuur ik een foto:D

2 jaar geleden

Ik heb nu trouwens een klein zilver bedeltje besteld bij Laves. Ik heb al een zilveren ketting van Hanne Detail waar ik de bedel bij aan doe, als zij zilveren moedermelk sieraden hadden gehad had ik daar besteld!

2 jaar geleden

Reactie op Annopi

Die van mij komt nu snel binnen. Als hij er is stuur ik een foto:D
Super leuk! Ben benieuwd 😍

2 jaar geleden

ketting van gftd. Jewelry

2 jaar geleden

Deze ring wordt nu gemaakt voor mij 🤩 die doe ik naast mijn trouwring om. Vind dat mooi in verbinding staan (mijn man + kindjes)

2 jaar geleden

Ik heb deze hanger laten maken bij Tante Taat (nu is ze met verlof). Het is met borstvoeding en blaadjes van de bloemen van de geboortemaanden van mijn kinderen. Ik ben er heel blij mee 🥰

2 jaar geleden

Reactie op MamaWilleke

Deze ring wordt nu gemaakt voor mij 🤩 die doe ik naast mijn trouwring om. ...
Hele mooie subtiele ring 😍 is dit toevallig bij mamajewels.. ik zit namelijk ook op de website te scrollen

2 jaar geleden

Reactie op Carlien20

Ik heb deze hanger laten maken bij Tante Taat (nu is ze met verlof). Het is ...
Heel mooi! 😍

2 jaar geleden

Reactie op MamaWilleke

Deze ring wordt nu gemaakt voor mij 🤩 die doe ik naast mijn trouwring om. ...
Ik heb deze ook en ben er nog steeds heel blij mee! Is van MamaJewels mocht de vraagsteller dit willen weten ;)

2 jaar geleden

Ik heb deze ook en ben er nog steeds heel blij mee! Is van MamaJewels mocht ...
Hoe is je ervaring met Mamajewels.. ik wil heel graag bij ze bestellen 🤍 ik twijfel nog tussen een ketting en een ring dank je wel voor je reactie

2 jaar geleden

Hij is binnen!