Hi dames,
Ik heb een vraag. Zijn er ook dames die een ochtend adem bij hun kindje ruiken,? Als ze wakker worden? Mijn dochtertje slaapt met speen en als ik in de ochtend of na een dutje haar optil dan ruik ik echt een nare geur uit haar mond. Als ik haar echt op haar wang kus.
Ik vind het niet vies omdat zij mijn kind is maar ik maak me zorgen over haar tandjes.
Ik heb het idee dat ik haar tandjes niet goed poets aangezien zij mij niet goed laat poetsen! Sommige avonden laat ze helemaal niet poetsen waardoor ik denk laat maar gaan. Ik wil haar niet irriteren voor het slapen, maar 9 van de 10 x poets ik haar tanden wel. Alleen in de avond na haar flesje.
verder heeft ze bijna vol gebit op 4 tandjes na. Alle kiezen zijn eruit gegroeid. Ze is 15 maanden.
Ik heb nog geprobeerd naar haar tandjes te kijken voor evt tandplak etc maar het is zo moeilijk om in haar mondje te kijken.
Raden jullie mij aan om naar tandarts te gaan of is dit normaal bij kindjes?
Nou heb ik zelf ook niet rozen geur uit mijn mond in de ochtend maar bij haar ben ik zo onzeker! Ik maak me druk om haar gebitje .