7 Reacties
3 maanden geleden
Nee ik geloof niet dat dat er is! Mijn zoontje lijkt ook alleen maar miss Rachel, en dat ook maar een kwartier per week ofzo. Hij vindt het zo leuk en doet ook al wat mee. Is niet erg als hij nog bijna niet praat hoor! Die van mij wordt 2 talig opgevoed, Fries en Nederlands, maar zegt al meer dan 40 woorden 😳 ene kind is sneller daarin dan de ander. Hoeveel tv kijkt je zoontje? Als het heel veel op een dag is zou je kunnen overwegen dat minder te doen, en veel met hem te praten en veel benoemen wat je doet en ziet. Maar misschien doe je dat al ☺️
3 maanden geleden
Reactie op AniekdV
Nee ik geloof niet dat dat er is! Mijn zoontje lijkt ook alleen maar miss R ...
Nou misschien ga ik een carrière switch doen dan haha!
Mijn zoontje kijkt inderdaad ook een half uurtje per week ongeveer, even 5 minuten hier en daar. Ik praat voor mijn gevoel de hele dag met hem maar hij “kan” alleen maar mama en dada nog.. maar hij begrijpt 100% wat ik zeg. Want als ik bijvoorbeeld vraag: “waar is de bal?” Dan kruipt hij naar de bal en brengt hem naar mij haha. Dus wellicht is hij gewoon even wat later inderdaad met woordjes zeggen!
3 maanden geleden
Jaa dat is zo leuk he, dat je merkt dat ze je begrijpen! Ja ik heb er ook serieus over nagedacht, om zoiets te gaan doen 🤭 ik doe trouwens ook baby gebaren met mijn zoontje, heb wel het idee dat dat helpt voor het praten! Als ik een gebaar maak zegt hij heel vaak het woord!