Dames help!! Mijn meisje van 9 maanden komt nog steeds iedere nacht voor een voeding. Ze is wel dysmatuur geboren 2160 gram bij 38 weken maar groeit fijn op het onderste lijntje van de curve mee. Ze krijgt om 19:00 laatste fles en valt makkelijk in slaap, overdag ook. Maar snachts krijg ik haar met geen andere mogelijkheid getroost als een fles. De tijden dat ze wakker wordt is ook verschillend maar ongveer tussen 0200 en 0400. De volgende is dan rond 0600 en 0630. Ik heb overdag geen heel strak schema. Maar ze zit nu op 2 dutjes overdag van elk 2 uur zoiets. Verder eet ze al goed, fruit boterham en warme maaltijd. Nog geen hele grote porties. Maar dat zijn haar flessen ook niet. Ze krijgt meestal niet meer op dan 150. Op dit moment 3 x perdag uitgezonders van de nacht, dan geef ik meestal 100+3. Wat ik al heb geprobeerd zonder resultaat:
- toch om 2300 nog een fles geven...
- pap fles om 1900
- laten huilen maar na 20 min trek ik dat niet meer.
- Speentje wil ze niet.
- tegen mij aan liggen wil ze ook niet.
- grotere flessen overdag maar als ik 180 maak laat ze steevast 30 tot 50 staan.
- extra schep voeding voor de nacht 150+6 maar ook geen verschil.
- afbouwen gaat ook moeizaam als ik minder dan 100 geef of 100+2 begint ze na de fles opnieuw te huilen.
Heeft iemand nog tips?
Of heeft ze het dan toch nig echt nodig?