9 Reacties

één maand geleden

Ik gebruik deze doekjes van de Jumbo heel tevreden van en niet veel geld

één maand geleden

Kruidvat

één maand geleden

Gewoon van stof van oude kleren of washandjes. Je hebt ook wasbare doekjes van de Hema bijv. Geen plastic en scheelt ook nog geld. Voor de grootste viezigheid gebruik ik wat toiletpapier. Alleen warm wassen, maar gaat hier mee met de wasbare luiers. Overigens is een wasje draaien geloof ik minder duur dan zo'n pakje wegwerp.

één maand geleden

Ik gebruikte altijd doekjes van pampers hartstikke duur en steeds kapotte billetjes nu gebruik ik de waterdoekjes van jumbo betaalbaar en nergens geen last meer van !

één maand geleden

Kruidvat als ze in de actie zijn. 3 dozen voor 30 euro.

één maand geleden

Wij hebben die van naïf maar koop ik altijd met aanbiedingen van 1+1

één maand geleden

En gewoon wasbare doekjes? Ik maak elke dag een stapeltje nat, na gebruik gaat t in de was. (Ik heb wasbare luiers, dus kan met de luiers mee. Maar anders 60° was is prima.). Ergste ontlasting met een toiletpapiertje, rest wast er ook zo uit. Het maakt super makkelijk schoon, beter voor de huid en je zit nooit meer zonder🤷‍♀️

één maand geleden

Naïf doekjes zijn vaak in de aanbieding. Ik heb ze ik denk al meer dan een jaar geleden gekocht, zoveel dat ik er nog steeds mee doe. In die hoeveelheid waren ze geloof ik net zo goedkoop als de huismerk doekjes

één maand geleden

Waterwips in combinatie met wasbare doekjes. Ergste haal ik weg met een waterwipe doekje de rest met het wasbare doekje. Koop ze in de aanbieding bij de kruidvat 1+1 gratis. Koop ik gelijk 2 grote dozen. Onze man krijgt uitslag van andere merken billendoekjes.