23 Reacties

één jaar geleden

Jaa heb ik ook ! Ik heb 2 nagelpiercings (boven en onder). In beide heb ik een flexibele lange piercing zitten. Onder is eigenlijk nog normaal en boven ziet hij er hetzelfde uit als bij jou. Ik zou het gewoon goed blijven insmeren met een vettige creme.

één jaar geleden

Ik heb het ook! Kan geen kwaad zei de verloskundige. Het is pigment en verder niks is mij verteld

één jaar geleden

Ik heb mijn navelpiercing 2 jaar geleden eruit gehaald en had een minivlekje. Het is door mn buik een enorme donkere vlek geworden. Ben benieuwd of dat nog weggaat🙈

één jaar geleden

Hier ook! Terwijl de piercing er al een paar jaar uit is.. voel alsof er flink spanning opstaat. Ik denk dat het litteken weefsel is

één jaar geleden

Heb ik ook! Aan het begin deed het daar ook vaak wat pijn (zoals hierboven ook al benoemd, flinke spanning erop). Verloskundige zei toen dat het wss snel zou “scheuren” en dat de druk er dan af zou zijn. Op gegeven moment was dat zo en sindsdien dus inderdaad dat het er zo uit ziet. Ik vergelijk het met soort van striae.

één jaar geleden

Reactie op Noot91

Hier ook! Terwijl de piercing er al een paar jaar uit is.. voel alsof er fl ...
Woow echt precies hetzelfde als mijne idd!

één jaar geleden

Reactie op dvbh

Heb ik ook! Aan het begin deed het daar ook vaak wat pijn (zoals hierboven ...
Jaa daar lijkt het idd ook op. Je ziet echt dat de huid wat gescheurd is

één jaar geleden

Reactie op Powerpuffgirl

Ik heb mijn navelpiercing 2 jaar geleden eruit gehaald en had een minivlekj ...
Pfff echt balen hè! Dat vlekje had je al voordat je zwanger was?

één jaar geleden

Reactie op babysr94

Jaa daar lijkt het idd ook op. Je ziet echt dat de huid wat gescheurd is
Inderdaad! Ben benieuwd of je dat straks blijft zien of niet 🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Ja ik ook, na de bevalling van mijn eerste 2 jaar geleden is het wel weer redelijk teruggetrokken omdat het niet meer zo werd uitgerekt, een beetje zoals doorzichtige striae die je wel blijft zien maar niet zo paars zoals nu:)

één jaar geleden

Hier ook hetzelfde. Na de eerste werd de kleur weer zoals voor de zwangerschap, maar de huid bleef eruitzien als litteken. Nu bij de tweede weer hetzelfde.

één jaar geleden

Die van mij is er al een jaar of 2 uit, daarvoor ook eentje gehad maar ze bleven allebei ontsteken. Normaal zit er een klein plekje net boven mn navel en de rest in mn navel verstopt. Maar nu zit er een enorm litteken boven mn navel.

één jaar geleden

Bij mij ook zo! Ben gaan smeren met biodermal litteken crème en nu vele malen minder!

één jaar geleden

Ik ben net bevallen, voor de 2e keer. Heb precies bij de plek van mn piercing wat striae, terwijl ik dat verder eigenlijk niet zo heb. Maar tijdens de zwangerschap stond er wel echt meer spanning op. Heb ook gesmeerd met biodermal littekencrème en dat helpt wel. En het paarse wordt ook weer minder. Had mn piercing echt al jaren niet meer in voordat ik de 1e keer zwanger werd.

één jaar geleden

Reactie op nbapril2021

Ja ik ook, na de bevalling van mijn eerste 2 jaar geleden is het wel weer r ...
Ooooh beter! ja hoop dat het iig qua kleur wat bij gaat trekken idd

één jaar geleden

Reactie op Makeithappen

Bij mij ook zo! Ben gaan smeren met biodermal litteken crème en nu vele mal ...
Goeie! Ik baal nu dat ik dat niet vanaf het begin heb gedaan… heb die huid ook echt flink voelen trekken maar nooit echt over nagedacht

één jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Ik ben net bevallen, voor de 2e keer. Heb precies bij de plek van mn pierci ...
Voelt het nu ook gelijk verlichtend nu je kindje eruit is? Pfff kan niet wachten! Met lopen ben ik ook echt bang dat het verder “scheurt” zo voelt het echt

4 maanden geleden

Reactie op Powerpuffgirl

Ik heb mijn navelpiercing 2 jaar geleden eruit gehaald en had een minivlekj ...
Hoi! Is deze donkere vlek bij jou nog weggegaan? Ik heb het ook….

4 maanden geleden

Bij mij is het zoals bij jouw foto gebleven gebleven. Destijds niet door zwangerschap, maar andere oorzaken. Ben inmiddels 10 jaar verder.

4 maanden geleden

Ik had dit ook! Er kwam een soort striae onder. Het velletje is helaas een beetje uitgelubberd gebleven