9 Reacties

2 jaar geleden

Heeft hij misschien last van krampjes?

2 jaar geleden

Reactie op DaniqueDion

Heeft hij misschien last van krampjes?
Hij laat geen symptomen zien van krampjes maar je weet het indd maar nooit

2 jaar geleden

Ik wil je aanraden hier toch echt mee naar de huisarts te gaan. Als hij zoveel huilt (onze dochter huilt ook echt veel, maar volgens mij nog niet zoveel als jouw zoontje) moet er een reden voor zijn. Als je alles geprobeerd hebt en niets werkt is er misschien een onderliggende reden voor. Wie weet osteopaat proberen? Heel veel sterkte, ik weet hoe pittig het is! ♥️

2 jaar geleden

Hoe voelt zijn buikje over het algemeen?

2 jaar geleden

Oei, dat is moeilijk. Misschien kan je eens met je kindje bij een chiropractor of osteopaat op consult? Dat kan soms helpen. Ze kunnen pijn hebben bijvoorbeeld. En een draagdoek ook al geprobeerd? Misschien een allergie voor koemelk?

2 jaar geleden

Ik herken dit wel van de eerste. Uiteindelijk hebben alle tips die hier al genoemd zijn en die je waarschijnlijk zelf ook al wel op internet hebt gevonden geen effect gehad op haar. Het was echt uitzitten, vooral voor jezelf. Met 4 maanden werd het beter kan ik je vertellen. Niet alleen door de interactie met mijn dochter, maar ook doordat er meer een dag en nachtritme kwam. Het is in de eerste 3 tot 4 maanden nog zo moeilijk om dat een beetje erin te krijgen, ook al doen veel boeken je dat geloven. Hou vol, je bent er wel echt bijna. Het hielp mij ook om te denken dat je het niet kunt verhelpen of altijd maar verklaren. Dat gaf wat rust. Maar zwaar is het zeker!

2 jaar geleden

Ik herken het een beetje, maar het klinkt alsof het bij jou nog wat erger is. Hier zijn er ook dagen dat ze uren ontroostbaar is. Als ze dan al in slaap dommelt in mijn armen na een paar uur kan ze snel wakker schieten als ik ze probeer weg te leggen. Ik heb ook momenten dat ik het even niet meer zie zitten maar heb het geluk dat er soms ook een betere dag tussen zit. Zouden je ouders of schoonouders het zien zitten om in het weekend een paar uurtjes op te passen? Wij gaan dit weekend voor het eerst met zijn 2 op stap, film gaan kijken om onszelf mentaal op te peppen. Osteopaat of kinderarts bezoeken om te kijken of er toch niet meer aan de hand is lijkt me een goed idee als je dat nog niet geprobeerd zou hebben.

2 jaar geleden

Dankjewel dames voor jullie verhaal en tips. Ik ben sinds 3 dagen F voeding gaan proberen van de kruidvat speciaal voor baby’s met veel honger en naar mijn idee werkt dit echt top. Hij lijkt veel rustiger en verzadigder na een voeding en slaapt zelfs overdag ineens lekker lang door. Hopelijk blijft dit zo doorgaan🤞🏼

2 jaar geleden

Herkenbaar. Wij zijn naar de kinderarts geweest en zijn enorm aan het zoeken met voeding (hier wel duidelijk krampjes). Op de ‘moeilijke’ dagen helpt hier ook amper iets. Aanleggen aan de borst wil wel eens helpen, maar soms heb ik dan het gevoel dat ik een hele dag niets anders doe… Ik herken ook enorm het “niet meer buiten durven”. Nu eigenlijk heb ik gemerkt dat het me net goed doet (als we bijvoorbeeld ergens op bezoek gaan) omdat er dan meestal kandidaten genoeg zijn om ze te pakken. Geeft wel wat rust om ze dan even uit handen te geven.