12 Reacties

6 maanden geleden

Geen tips maar herkenning 👶🏻👀 echt staan en huilen hier terwijl hij altijd een perfecte slaper was

6 maanden geleden

Stukje ontwikkeling wat ze hebben. Hier ook savonds gelijk staan en huilen. Pak hem bij me en slaapt in een half uurtje. Maar sinds vandaag ook overdag dat die gaat staan 🙈

6 maanden geleden

Heerlijk hier ook plus 1😅😔

6 maanden geleden

Reactie op Guusje0101

Geen tips maar herkenning 👶🏻👀 echt staan en huilen hier terwijl hij alti ...
Precies dit inderdaad.. wel fijn om te lezen dat ik niet alleen ben haha. Zoontje van net 1 sliep door en nu ineens ‘s nachts 2 uurtjes in de nacht klaar wakker 😭 en dan weer stipt om 06.15 uur wakker pfff

6 maanden geleden

Ik herken dit ook! Zelfde probleem.. Denk misschien door ontwikkeling en nieuwe dingen die hij nu leert.

6 maanden geleden

Hier was dat twee weken geleden ook zo. Echt mega hard krijsen. Wij hebben gekeken naar zijn slaaptijden overdag en het lijkt erop dat het hier werkt als hij in de ochtend minimaal een uur slaapt en in de middag dan 1,5 uur ongeveer. Hij heeft toen weer drie dagen doorgeslapen + zelfstandig in slaapgevallen bij alle slaapje. Afgelopen twee dagen was het ochtendslaapje kort en daardoor de middag ook. Dit resulteerde in ‘s avonds slechter in slaap komen en ‘s nachts weer wakker. Morgen weer die langere ochtenddut proberen en kijken wat het resultaat in de avond is 😅. Ik vond die twee weken wel echt hels. Het was even doorbijten samen en veel afwisselen.

6 maanden geleden

Reactie op Sab12345

Hier was dat twee weken geleden ook zo. Echt mega hard krijsen. Wij hebben ...
Drukte per ongeluk op enter. Veel afwisselen met je partner als je die mogelijkheid hebt natuurlijk! Veel succes komende tijd, heb verder niet echt tips. Wij sneakte ook elke keer weer zn kamer uit. Was soms best een uitdaging met een krakende vloer 😂

6 maanden geleden

Herkenning.. is ze helemaal moe, valt in slaap aan de borst met geluk, bij wegleggen klaar wakker en ready to party 🥳 dan neem ik der weer mee naar beneden en speelt gerust heel lief tot 22.00 uur 😅🙈 vanavond wilde ze niet eens drinken aan de borst en was t gelijk alleen maar klieren.. mn man gaan fietsen met der, viel ze vrij snel in slaap op de fiets haha.. erna sliep ze thuis snel door. Maargoed t was ook weer 22.00 uur 🥱

6 maanden geleden

Hier ook ineens. Ze ging altijd heel makkelijk slapen, maar nu ineens 2 nachten echt helemaal hysterisch met naar bed brengen savonds. Overdag idd niks aan de hand. Het zal wel iets van een slaapregressie of sprongetje zijn ..

6 maanden geleden

Hier ook! Hele trukendoos tevoorschijn gehaald maar niks werkt… alleen maar staan, hysterisch gillen / huilen 🤷🏼‍♀️ terwijl ze al maanden gewoon normaal ging slapen zonder problemen..

6 maanden geleden

Hier ook. Maar echt hysterisch.. snikken, snot ,alles.. ik weet niet meer wat ik moet doen hoor. Na 40 minuten heb ik haar nu weer beneden aan het spelen. Zucht.