14 Reacties

19 dagen geleden

Hier ook een zoontje die nog niet loopt

19 dagen geleden

Hier hetzelfde. Hij is van 2 juni 23.

19 dagen geleden

Het kan ineens komen. Onze dochter is van begin mei en loopt sinds vorige week zaterdag ineens los. En ook meteen alsof ze het al heel lang doet 😅

19 dagen geleden

Hier ook zo een maar maak niet druk ze loopt langs en laat soms perongeluk los en staat ze even los

19 dagen geleden

Nee ik maak me gelukkig geen zorgen maar krijg de laatste tijd best vaak de vraag dus dacht hij zal toch vast niet de enige zijn 😅 En inderdaad ik verwacht ook dat zodra hij gaat lopen het meteen is alsof het nooit anders was

19 dagen geleden

Hier loopt hij aan de hand en wankel achter een loopkar. Hij is geboren op 16 mei 2023. Regelmatig gaan we naar buiten aan de hand op zijn tempo en dan zomaar een klein stukje. Ik merk dat hij steeds behendiger wordt dus komt vast goed. Fysio kijkt al sinds de tummytime mee en zegt ook dat het prima gaat. Onze huisarts had een kindje die met 20 maanden pas stapjes zette. Alles op zijn tijd. 😊

19 dagen geleden

Hier loopt ze ook nog niet. Sinds kort (een week) kan ze zelfstandig gaan staan en soms zet ze dan ook een stapje om daarna in mn armen te vallen

19 dagen geleden

Onze dochter van 30 april (4 wkn te vroeg geboren) loopt ook nog niet... ik zeg maar zo: tegen de tijd dat ze 4 jaar is kan ze vast wel naar school lopen😁

19 dagen geleden

Hier ook nog geen loper. Wil wel heel de dag aan onze handen vasthouden en rondjes lopen. En 1 stapje om naar voren te vallen in onze armen tussen ons in.

19 dagen geleden

Hier ook nog niet hoor (ze is van 2 mei). Onze oudste liep pas 2 dagen na haar tweede verjaardag echt los, daarvoor alleen hele voorzichtige stapjes en aan de hand. Onze meisjes zijn allebei hypermobiel dus ook logisch dat het wat langer duurt…. Komt vanzelf een keer!

19 dagen geleden

Hier 2 van 2-5-2023. De een loopt sinds vorige week los, maar kruipt nog liever. De ander durft het gewoon niet, probeert het nu wel maar meer schuiven. Zit eraan te komen!

18 dagen geleden

Zoontje van 12 mei 2023.. vind kruipen leuker dan lopen 😅 in overleg met de opvang heb ik toch contact gezocht met een kinderfysio. Wie weet komen ze met wat tips en leuke oefeningen

16 dagen geleden

Ja mijn zoontje van 21 mei 2023 loopt ook nog niet los... als je hem mee wilt nemen aan zijn handje dan gaat hij erbij zitten. Op begin veel in het ziekenhuis geweest (prematuur) en de arts zei ook dat vooral jongetjes wat luier/trager zijn dan meisjes. Zou me niet te druk maken 😊

15 dagen geleden

Mijn dochter van 14-5 loopt ook nog niet. Kan heel goed aan de hand en langs de tafel. Maar zodra je der handje los laat, gaat ze zitten. Der zus liep met 1 jaar en 10 maanden. Dus maak mij er niet druk om. Komt wel als ze zelf er vertrouwen in heeft 😊