20 Reacties
één jaar geleden
Ik ben ook 5 maanden geleden bevallen en nog steeds niet ongesteld. Ik geef nog wel borstvoeding. Vroeg mij ook af of het normaal is..
één jaar geleden
Even een vraagje; is het normaal dat als je 1 x ongesteld bent geweest het dan weer even uitblijft? Ik was altijd regelmatig gewend.
één jaar geleden
Reactie op Anneloes Boer
Even een vraagje; is het normaal dat als je 1 x ongesteld bent geweest het ...
Ik vraag me hetzelfde af! Ben 3 maanden terug ongesteld geweest en hierna niet meer. (Niet opnieuw zwanger ik heb meerdere testen gedaan🤣)
één jaar geleden
Reactie op Guusje0101
Ik vraag me hetzelfde af! Ben 3 maanden terug ongesteld geweest en hierna n ...
Fijn om te horen .. geef je nog borstvoeding?
één jaar geleden
Reactie op Anneloes Boer
Fijn om te horen .. geef je nog borstvoeding?
Nee dat niet, ik heb geen borstvoeding gegeven. Dat zal volgens mij iets anders werken dan, maar toch vind ik het gek dat ik het dan 1 keer wordt en daarna niet meer.. ik zit er aan te denken het aan de dokter te vragen.
één jaar geleden
Het lijkt mij vrij normaal hoor. Ieder lichaam moet echt wennen. En zo moet ik eens tampons in mijn werkstad gaan stoppen (bedankt voor de reminder :p )
Ik gaf bij mijn eerste ook BV en werd pas een jaar na bevalling ongesteld.
Nu met mijn tweede kindje nogsteeds niet ongesteld, maar je weet nooit wanneer het komt
één jaar geleden
Reactie op Jvdot
Het lijkt mij vrij normaal hoor. Ieder lichaam moet echt wennen. En zo moet ...
Ja precies. Ieder lichaam is anders. Moet wel zeggen dat ik opgelucht was dat het nog werkt van binnen haha en tegelijkertijd dacht ik chips moet weer maandverband gaan kopen... 😅
één jaar geleden
Bij mijn eerste was ik na 13 maanden voor het eerst ongesteld. Ik gaf borstvoeding.