Hoi mama’s! Waar is dat witte slangetje voor bedoeld in de nuby beker? Maakt het slangetje het juist makkelijker voor een kindje om eruit te drinken of juist niet? Ons kindje heeft wat moeite met zuigen ivm zijn aangeboren afwijking. Zou het voor hem juist makkelijker zijn met dit ding erin of juist met dit ding eruit? Kan het nergens vinden..
Ahh wat leuk! Ik heb dezelfde. Dat witte ding is mega handig. Die gaat met de houding mee. Dus als je kindje rechtop drinkt dan blijft hij in de bodem, maar zodra hij de beker vast kan houden en bijv. ondersteboven houdt dan "valt" het uiteinde ook mee in die houding. Probeer het maar eens uit. Super super handig! Mijn kleine weet sinds kort hoe hij er uit moet drinken, liggend, zittend, schuin etc etc.. kan altijd drinken want op die manier komt het er uit. Beste is om het zelf in die houdingen te proberen, dan snap je beter wat ik bedoel. Hoe dan ook, top beker!! 🙏🏽
Dat ding zorgt ervoor dat er niet teveel ineens uitkomt. Een beetje hetzelfde idee als de groene dingen in de dr brown flessen.
Ook handig dat je inderdaad alle kanten op kan met de beker en dat deze daardoor dus ook niet lekt
Nuby NoSpill cup (anti colic).. enige link die ik vind is deze:
https://www.koopjesdrogisterij.nl/nuby-antilekbeker-handvat-and-print-240ml-6-plus-maanden-1st-563655.html?gexcl=true&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIj5qJ8urphAMV6pJoCR3beAzmEAQYAiABEgI4rfD_BwE
Kon ook amper wat vinden online haha, gelukkig heb je ‘m gevonden! Ons kindje snapt ‘m bijna. Kauwt nu nog op het tuitje maar komt alsnog dan wel wat drinken uit. Handig ding!
Ik heb het in rietjes variant van munchkin. Dat is de munchkin sip en tip. Me zoontje drinkt er super goed uit en maakt niet uit welke houding die hem houdt.