11 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb gelezen dat je dan het best elke x na een aantal dagen het iets zachter kan zetten en zo geleidelijk afbouwen. Wij gebruiken het ook en willen het ook zo gaan doen als we zouden stoppen.

8 maanden geleden

Hier gebruik ik hem enkel tijdens de nacht. Middagdutje zonder. In de opvang slaapt ze gewoon goed tijdens haar middagdutje.

8 maanden geleden

Weet je zeker dat de opvang het niet gebruikt? Hier juist wel. Anders om de zoveel dagen het geluid een tikje zachter zetten.

8 maanden geleden

Hi allemaal, wanneer is het handig om te gaan afbouwen? Onze zoon is nu 9 maanden

8 maanden geleden

Ondanks dat het hier gebruikt wordt tijdens de dutjes en nacht, slaapt hij toch goed op de opvang zonder white noise.

8 maanden geleden

Reactie op JWOW

Ondanks dat het hier gebruikt wordt tijdens de dutjes en nacht, slaapt hij ...
Dit is bij ons ook, ik ga het tijdens middagdut thuis niet meer aandoen kijken wat er gebeurt

8 maanden geleden

Ja hadden wij ook en dochter slaapt aan drukke straat kant. Elke week de volume 茅茅n stand lager zetten, zo raden ze het ook aan bij numsy. Ik hield mijn hart vast bij de week helemaal uit, maar het ging helemaal goed en ze slaapt nu al 3 maanden zonder de numsy en slaapt overal doorheen. Ze zijn het gewend he de herrie 馃槄

8 maanden geleden

Reactie op Selena92

Dit is bij ons ook, ik ga het tijdens middagdut thuis niet meer aandoen kij ...
Ik ben erg benieuwd! Ga dit ook doen, zodra de werken in onze straat klaar zijn.

8 maanden geleden

Reactie op CMMM

Ja hadden wij ook en dochter slaapt aan drukke straat kant. Elke week de vo ...
Ah fijn, dit geeft hoop 馃檹 Onze numsy was toevallig leeg gisteren nacht, mevrouw werd om de 5 min huilend wakker. Toen ik hem in de lader stak en weer aan sliep ze gelijk rustig verder. Dus even kijken wanneer ik wil gaan afbouwen, ze is hem duidelijk gewend 馃檲

8 maanden geleden

Onze zoon sliep altijd met de numsy. Ik gaf hem ook mee naar de opvang. (Daar gingen alle kindjes er beter van slapen, dus hebben ze er zelf een gekocht 馃ぃ). Rond 1 jaar hebben we het langzaam afgebouwd door het idd elke keer zachter te zetten.

8 maanden geleden

Reactie op Mommo

Ah fijn, dit geeft hoop 馃檹 Onze numsy was toevallig leeg gisteren nacht, me ...
Wij hadden dat ook een keer, ze zijn toch gewend aan dat geluid. Doordat je het afbouwt met lagere volume gaat dat veranderen. Succes! Bij ons is het helemaal goed gegaan.