2 Reacties
9 maanden geleden
Waarschijnlijk een fase met verlatingsangst!
Proberen in bed te troosten als je ernaast zit want als je erboven gaat staan denken ze dat je ze op gaat pakken en worden veel kindjes niet rustig.
En als dat niet werkt, jezelf overgeven en knuffelen en bij je laten slapen.
Ik doe ook 's nachts mijn matras naast de ledikant leggen en daar verder slapen.
Dit is mijn taktiek 😅
9 maanden geleden
Zo te horen slaapt hij het lekkerst op zijn buik en dat is zonder lakentje het best, dan kunnen ze gewoon lekker zelf een slaaphouding kiezen. Ik deed als overbrugging het lakentje wel in bed en dan dicht en dan legde ik hem erop. Als ik hem dan toch halverwege de nacht hem onder het lakentje wou hebben, was dat zo gebeurd 😂
Echt rechtop klimmen dan is hij wel echt goed wakker.. heb daar niet echt tips voor want dat gebeurt hier alleen ‘s ochtends als hij echt is uitgeslapen. Als hij honger heeft blijft hij liggend huilen. Ik denk ook periode van verlatingsangst. Ik denk elke keer vasthouden aan jullie slaapritueel, eventueel even opnieuw doen en dan weer in bedje blijven en zelf kalm blijven en vertellen dat het tijd is om lekker te slapen. Even tegen je aanpakken en weer even slaapliedje neuriën oid werkt hier