14 Reacties

vorig jaar

Nee, wat is dit?

vorig jaar

Hety hoe moet dit ??

vorig jaar

Ken ik ook niet ben benieuwd
Dit zie ik voor het eerst ben benieuwd

vorig jaar

Reactie op Amna79

Ik doe dit ook, het is heel makkelijk! Vanaf Nutrilon 2, als je een nieuw pak hebt zit er zo’n folie met een QR-code in. Als je deze scant en een account aanmaakt spaar je elke keer 100 punten, en bij een x aantal (weet even niet precies hoeveel) krijg je geld teruggestort via een tikkie.

vorig jaar

Reactie op Annemieke2023

Ik doe dit ook, het is heel makkelijk! Vanaf Nutrilon 2, als je een nieuw p ...
Oh ben benieuwd was eerst overgestapt van Nutrilon naar Little steps maar die is in mijn omgeving zo lastig te krijgen dat we nu weer een pak Nutrilon klaar hebben staan

vorig jaar

Reactie op Annemieke2023

Ik doe dit ook, het is heel makkelijk! Vanaf Nutrilon 2, als je een nieuw p ...
Werkt niet bij DuoBalans.. jammer 😅

vorig jaar

Ja wij ook, maar toen ik genoeg punten had en wilde laten uitbetalen, is dat nooit gebeurt. Al mijn punten kwijt en niets ontvangen

vorig jaar

Reactie op Amna79

In t verpakking is er een QR code elk pak is 100 punten (€1,-) ik heb nu 1000 punten gespaard en kan dat laten uitbetalen via een tikkie en krijg dan €10 euro uitbetaald

vorig jaar

Reactie op Deliciaa

Hety hoe moet dit ??
In t verpakking is er een QR code elk pak is 100 punten (€1,-) ik heb nu 1000 punten gespaard en kan dat laten uitbetalen via een tikkie en krijg dan €10 euro uitbetaald

vorig jaar

Reactie op Amna79

vorig jaar

Reactie op Tralalalalala

In t verpakking is er een QR code elk pak is 100 punten (€1,-) ik heb nu 10 ...
Aha best simpel eigenlijk bedankt voor de uitleg

vorig jaar

Dit wilde ik ook doen maar het mocht niet meer. 2 weken geleden heb ik contact opgenomen met hun klantenservice en hun zeiden ook dat deze actie neer meer loopt

vorig jaar

Het is nog zeker weten actueel. Ik spaarde bij mijn zoontje al (nu 2,5 jaar) en nu bij onze dochter ook. Had 800punten gespaard en nét uit laten betalen omdat ik dit bericht las. Dus dacht even checken, Voor iedere nieuwe pot verzien je idd 100 punten en vanaf 500 punten kan je het uit laten betalen. Je moet wel de app ‘tikkie’ op je telefoon downloaden omdat dat hun manier is om uit te betalen. Werkt top!