14 Reacties

vorig jaar
Reactie op Amna79
Ken ik ook niet ben benieuwd
Ik doe dit ook, het is heel makkelijk!
Vanaf Nutrilon 2, als je een nieuw pak hebt zit er zo’n folie met een QR-code in. Als je deze scant en een account aanmaakt spaar je elke keer 100 punten, en bij een x aantal (weet even niet precies hoeveel) krijg je geld teruggestort via een tikkie.

vorig jaar
Reactie op Amna79
In t verpakking is er een QR code elk pak is 100 punten (€1,-) ik heb nu 1000 punten gespaard en kan dat laten uitbetalen via een tikkie en krijg dan €10 euro uitbetaald

vorig jaar
Reactie op Deliciaa
Hety hoe moet dit ??
In t verpakking is er een QR code elk pak is 100 punten (€1,-) ik heb nu 1000 punten gespaard en kan dat laten uitbetalen via een tikkie en krijg dan €10 euro uitbetaald

vorig jaar
Reactie op Amna79

vorig jaar
Het is nog zeker weten actueel. Ik spaarde bij mijn zoontje al (nu 2,5 jaar) en nu bij onze dochter ook. Had 800punten gespaard en nét uit laten betalen omdat ik dit bericht las. Dus dacht even checken,
Voor iedere nieuwe pot verzien je idd 100 punten en vanaf 500 punten kan je het uit laten betalen.
Je moet wel de app ‘tikkie’ op je telefoon downloaden omdat dat hun manier is om uit te betalen.
Werkt top!