6 Reacties

9 maanden geleden

Echt allemaal hartstikke normaal en juist leuk als je het mij vraagt! Ik zou het niet zien als dat ze jou aan het uitdagen is, maar gewoon dat ze aan het ontdekken en groeien is 🩷.

9 maanden geleden

Reactie op demamvan

Echt allemaal hartstikke normaal en juist leuk als je het mij vraagt! Ik zo ...
Dit! Het worden nu langzaam dreumesjes ipv baby’s. Heerlijk ondeugend, ze krijgen inderdaad een mening. En dat is alleen maar mooi. Maar ook uitdagend.

9 maanden geleden

Jup zeker eens met onderstaande berichten! Ja het is pittig, maar probeer er alsjeblieft ook van te genieten want dit is echt een heerlijke (maar pittige) tijd! 🥰

9 maanden geleden

Ooh ondanks dat het pittig kan zijn geniet ik ook zeker wel hoor! Maar ookal weet zij niet beter, het komt vaak op momenten dat het gewoon niet zo uit komt haha. Dat vind ik denk ik vooral het lastige eraan.

9 maanden geleden

aan de plant trekken en dan eerst kijken of ik kijk. Naar de gang toe kruipen waar de katten brokjes staan en waterbak is en als ik er achter aan ga, om kijken, zwaaien, lachen en doorkruipen. draakje vandaag heeft ze een brokje geproefd:). conclusie niet lekker. slapen gaat hier gelukkig redelijk. 1x schrok ze wakker en kreeg haar niet meer in haar eigen bedje. En 2 x vroeg wakker 05:00/05:30.

9 maanden geleden

Onze dochter is eind deze week 9 mnd. en zij is echt een heerlijk boefje aan het worden. Vooral grappig vindt zij als ik zeg nee niet doen, dit mag niet, ze kijkt me diep in de ogen, lacht soms en doet alsnog 😂 Herkenning dus ook, hoewel slapen hier nog wel goed gaat. Ik wens je zeeën van geduld en kracht om een beetje ervan te genieten. Onze dochter slaapt nu juist beter als ik haar echt wild en gek laat doen overdag, kinderliedjes laat luisteren (zij danst zittend), haar echt op de grond zoveel mogelijk laat rond kruipen, zich optrekken etc. Zij heeft echt behoefte om zich uit te leven, heb ik het idee. Misschien meer activiteiten en laat haar vooral lekker rond tijgerend ontdekken, al is het slopend achter haar aan 😊