Hoi dames, onze dreumes van 13 maanden slaapt in de lentezak van de puckababy met korte mouwen romper en dun broekje. Het is 21,5 graden op zijn kamer. Een tijdje heeft hij zelfs alleen in een romper gelegen toen het buiten warm was en zijn kamertje 22 graden aangaf. Dat ging goed. Volgens de richtlijnen van de slaapzak mag hij vanaf 22 graden eigenlijk al naar de zomerslaapzak. Vannacht kreunde hij veel wakker, we vermoeden tandjes want hij bijt dan continu op zijn tut, maar toen ik hem om 00:30 in zijn nekje voelde toen was dat fris. Zijn hoofdje en voetjes voelde ook wat fris. Ik besloot hem te temperaturen en toen had hij een temp van 35,3. Schrok me dood.. ik dacht nog misschien gezweet? Maar dan voelen ze meestal wat klam of vochtig, ook de haartjes. Dat was niet het geval. Heb hem dus een dikker broekje aan gedaan en een shirtje over zijn romper. Uiteindelijk was de nacht alsnog wat onrustig maar geen idee of dit kou was of de tandjes. Het voelt zo tegenstrijdig om hem dikker aan te kleden, ook gezien de richtlijnen maar vooral omdat hij eerder prima sliep met minder. Kan het de gevoelstemperatuur zijn die lager is ivm minder benauwd? Geen idee.. Of is het normaal dat snachts de temp zo zakt? Heb hem nu maar wat meer aan gedaan. Herkennen jullie dit?