17 Reacties
3 maanden geleden
Mijn zoon van bijna 14 maanden krijgt als hij wakker wordt borstvoeding. Daarna aankleden en 2 boterhammen met een half bekertje halfvolle melk. Maar borstvoeding is wel anders dan kunstvoeding in dit geval.
Ik denk dat je beter (halfvolle) melk bij de boterham kan gaan aanbieden als hij de fles niet meer echt wil. Dan geeft hij dat nu zelf aan dat het niet meer nodig is.
3 maanden geleden
180 ml pap, uit de fles. Zeker in drukke ochtenden makkelijk. En ze vindt het heerlijk
3 maanden geleden
180ml met granen pap en dan een half uurtje later 2 boterhammen. Hier een hongerig mannetje in de ochtend
3 maanden geleden
Hier helemaal geen flesjes meer, hij dronk het niet meer en ging alleen maar kauwen op de speen.
Hij krijgt nu gewoon havermelk of soja melk ivm allergie elke ochtend een volle munchkin 360 beker en dan de grote formaat zonder handvatten en eind vd middag nog en de rest water en gewoon eten
3 maanden geleden
Reactie op Suusjepuusje88
180 ml pap, uit de fles. Zeker in drukke ochtenden makkelijk. En ze vindt h ...
Welke pap gebruik jij? En hoeveel lepels/een grotere speen? Bij ons verstopt de fles altijd en worden ze boos natuurlijk dat er niks uitkomt.. doe meestal 2 scheppen en een speen die 1 maat groter is..
3 maanden geleden
Hier 16 maanden en drinkt eerst fles melk van 200/250ml. Half uurtje later ontbijten we samen. Zij blij en ik blij dat we nog rustig kunnen opstarten.
3 maanden geleden
Reactie op Karen2022
Welke pap gebruik jij? En hoeveel lepels/een grotere speen? Bij ons verstop ...
Ik heb meestal olvarit. Laatst ook bambix geprobeerd en ze vindt het allemaal lekker. Dr Brown heeft de Y speen. Speciale speen voor pap. Deze raakt nooit verstopt. Ik doe 180 ml (gewone) melk en 6 of 7 schepjes pap.
3 maanden geleden
Hier ook rustig wakker worden met 200ml halfvolle melk. Later als wij gaan ontbijten krijgt zij ook havermout (overnight in melk geweekt) met fruit. Dan houdt ze het weer vol tot aan de lunch 💪
Bij de opvang doen ze een broodje of cracker in de ochtend (rond 9u) en bij opa/oma krijgt ze Brinta. Verschilt dus wel!
2 maanden geleden
Reactie op Karen2022
Oh wow nooit van gehoord , van die speen. Ga 'm gelijk even opzoeken:)
Wij hebben alle flessen van de Brown maar vond de papfles speen niet werken.
Hebben toen van difrax de papfles variant gekocht en die werkt hier weer super 😁