16 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Hi, ik heb geen ervaring met deze afwijking. Maar onze oudste zoon is geboren met microtie atresie rechts, wij hebben ook in dubio gestaan om hem te helpen wat vanaf 4 jaar kan. Wij hebben ervoor gekozen dit niet te doen en hem zelf deze keuze te geven als hij ouder is. Hij is nu 6 en het oortje hoort bij hem en is er nog niet om gepest en het wordt makkelijk door iedereen geaccepteerd. Als iemand erom vraagt zegt hij dat hij zo is geboren en daarna is het onderwerp weer gesloten en gaan ze verder spelen.
Het is dus niet echt vergelijkbaar qua afwijking maar misschien heb je toch iets aan mijn reactie.
Sterkte in deze lastige keuze!
één jaar geleden
Reactie op Mom92BL
Persoonlijk denk ik dat je zoontje je later dankbaar is dat je de ingreep l ...
Dankje voor je reactie. Wat ons betreft hoeft het ook niet omdat het misschien niet mooi zou zijn, hij is zoals hij is. Maar als het gaat om bijv. Geen oordopjes in kunnen doen, dan wordt het ook meer een ongemak voor hem later. Wat nu dus 'makkelijk' verholpen kan worden en later niet meer. Dat maakt dat we nu twijfelen.
één jaar geleden
Reactie op MamavanRenK
Hi, ik heb geen ervaring met deze afwijking. Maar onze oudste zoon is gebor ...
Dankje voor je reactie. Ik zou het ook graag aan hem over willen laten alleen kan het op latere leeftijd juist niet meer verholpen worden. Vandaar dat wij nu voor hem moeten kiezen.
één jaar geleden
Reactie op Lms91
Dankje voor je reactie. Wat ons betreft hoeft het ook niet omdat het missch ...
Lastige keuze maar zoals je het nu beschrijft hebben jullie je keuze al wel een beetje gemaakt! Nu kan het zonder operatie gedaan worden en later gaat hij daar wel baat bij hebben. dan heb ik het niet over hoe het er uit ziet maar wel het ongemak dat hem bespaard blijft en dat is heel wat waard denk ik 😊
één jaar geleden
Hi,