9 Reacties

3 maanden geleden

Ik weet niet of jullie een camera hebben waar je met de app naar kan kijken. Zo ja, dan zou ik die even van je telefoon halen, zodat je het beter kan loslaten. Spreek met je man af wat hij wel en niet met je deelt. Vind je het fijn als hij mooie of moeilijke momenten deelt, of voel je je dan juist rot?

3 maanden geleden

Hey ik heb dit al een paar keer gedaan voor een weekend en twee keer voor een midweek. Ik miste ze wel erg maar vond het ook heel fijn om even terug mijzelf te zijn en niet constant in functie van iemand anders te staan. Dus echt tips h茅b ik niet.

3 maanden geleden

Heb het vorige zomer en deze zomer ook gedaan en moet zeggen dat het heerlijk was. Geniet er van! Je gaat je kindje sowieso missen maar gebruik die tijd om je batterijen volledig op te laden. Je baby beseft het niet eens 馃槄 ik belde 2 keer per dag met de camera en dat was voldoende voor hun.

3 maanden geleden

Ja een heerlijk weekend met vriendinnen en (een deel van )onze kinderen (alleen de oudste twee van mij gingen mee(tieners), mijn jongste twee bleven bij papa thuis) HEER-LIJK!

2 maanden geleden

Dank jullie voor de reacties! Inmiddels zit ik 1 dag in het buitenland鈥alt me heel zwaar馃槱馃槱

2 maanden geleden

Wat heerlijk! Ik heb het nog niet gedaan maar nu je in het buitenland zit, zou ik echt proberen lekker te genieten van je vrijheid. Richt je op de leuke dingen daar want voor jebhet weet is die week weer voorbij. Bij mij helpt het om op vaste momenten in te checken met mijn partner of moeder als zij oppast, zodat ik weet dat het goed gaat. Sterkte, en veel plezier!

2 maanden geleden

Paar dagen in! Gaat een stuk beter! 馃ぃ馃憦馃徏

2 maanden geleden

Reactie op Bovanwd

Paar dagen in! Gaat een stuk beter! 馃ぃ馃憦馃徏
Straks wil je niet meer naar huis 馃ぃ馃構

2 maanden geleden

Reactie op LC2023

Straks wil je niet meer naar huis 馃ぃ馃構
Ik was heel blij weer thuis te zijn! Instant compleet weer 馃グ