13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb dit ook ineens deze zwangerschap 😕

3 jaar geleden

Ik heb weleens gelezen dat zwangerschap invloed kan hebben op je haar en daarmee ook wimpergroei door schommelende hormonen, maar hoe of wat, en wat er waar van is weet ik niet precies 🤷‍♀️ wellicht eens navragen aan de vk? Wat ik wel gebruik voor bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen is castor olie, dat zorgt dat de haartjes wat steviger en sterker worden, misschien dat dat wat helpt? Dit kan je namelijk ook gebruiken voor je haar en wimpers, en is gewoon te koop bij bijv. Holland & Barrett.

3 jaar geleden

Reactie op Mylanette

Ik heb weleens gelezen dat zwangerschap invloed kan hebben op je haar en da ...
Dit had ik inderdaad ook gelezen.. zal het inderdaad eens aangeven bij de vk. Castor olie las ik inderdaad ook vandaag. Heb ik toevallig nog staan dus zal ik is mee beginnen!

3 jaar geleden

Vorige zwangerschap had ik dit ook, ik had wimper extensions en daardoor viel het nog meer op. Castor olie zou goed zijn! Deze zwangerschap zijn ze juist voller. Is echt hormonaal.

3 jaar geleden

Het is een hormonaal ding, de ene heeft volle wimpers en bij de ander vallen ze uit. Ik verlies deze derde zwangerschap ook veel meer wimpers. Ik wil je wel gerust stellen dat een goede fotograaf de foto's wel zo kan bewerken dat je er goed uit ziet😊 op deze foto bijvoorbeeld helemaal geen make-up op en mijn huid was echt heel erg onrustig die dag( had ook met hormonen te maken)

3 jaar geleden

Ik merk ook dat ze steeds korter worden helaas, terwijl ik normaal mooie volle lange wimpers heb.. Bij iedereen die dit ook al eens heeft ervaren, werd dit na de zwangerschap weer zoals voorheen of bleven ze kort?

3 jaar geleden

Ik heb echt precies hetzelfde en vond het zo vreemd. M’n haar groeit wel snel en valt minder uit. M’n wimpers daarentegen zijn echt korte sprietjes geworden. Die zwangerschap doet vrij weinig voor m’n looks!

3 jaar geleden

Dit viel mij van de week ook al op, had de link nog helemaal niet gelegd met de zwangerschap

3 jaar geleden

Reactie op Mylanette

Ik heb weleens gelezen dat zwangerschap invloed kan hebben op je haar en da ...
Hoi Mylanette, smeer je de castorolie op je wenkbrauwen voor het slapen ? Dat de olie een beetje intrekt ? Of gebruik je het met make-up opbrengen ? Dankje !

3 jaar geleden

Ik had een nieuwe mascara zelfde merk als dat ik normaal heb en merkte vandaag ook dat het anders was. Dacht eerst dat het aan de mascara lag 🙈

3 jaar geleden

Oh, ja dit klinkt herkenbaar. Mijn vertrouwde mascara is telkens uitverkocht. En met mijn nieuwe lukt het steeds niet want mijn wimpers lijken hierdoor korter en op sommige plekken minder vol. Klinkt logisch dat het door de zwangerschap komt, had het nog niet zo bedacht. Mijn haar is juist wel voller🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op LiHer

Oh, ja dit klinkt herkenbaar. Mijn vertrouwde mascara is telkens uitverkoch ...
Jaa mijn haar is inderdaad ook voller en groeit heel snel.. maar die wimpers 🤷🏼‍♀️😩 niks mee te beginnen

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde!! 😅 vooral aan de linkerkant weinig wimpers over..