5 Reacties

21 dagen geleden

Ook heeft ze er nu heel veel bij haar schaamlippen en tussen haar billetjes wat kunnen we daar het beste opsmeren?

21 dagen geleden

Aahh wat sneu voor haar ❤️ hier hielp een badje met havermout heel goed, voor het slapen. Je doet dan havermoutvlokken in een hydrofielwashandje (met een elastiekje maak je het dicht) en legt die dan in bad terwijl je het vult met water, net alsof het zeep is. Verder niks anders in bad doen van zeep en ook geen shampoo gebruiken. Af en toe beetje in het washandje knijpen, dan wordt het water helemaal wit. En je wast haar dan ook met dat washandje terwijl je er een beetje in knijpt (vooral op de plekjes). Als ze uit bad is, zachtjes droog deppen ipv afdrogen. Wel even goed uitkijken dat haar oortjes niet nat worden, maar als je haar haren met het washandje met de havermout wast, moet dat denk ik wel lukken. Had gelezen dat sommige mensen echt elke dag zo'n badje doen, het was bij ons gelukkig niet zo erg dat dat nodig was. Ze sliep snachts wel slecht toen ze waterpokken had dus gaf ik haar soms ook een zetpil. En ik hoor goede verhalen over de zalf van dr leenarts. Had zelf een andere (van donttellmum) maar die prikte als ik het er op deed volgens mij, ze vond het in elk geval niet fijn, en die mag je in de schaamstreek niet gebruiken.

21 dagen geleden

Reactie op June1996

Ook heeft ze er nu heel veel bij haar schaamlippen en tussen haar billetjes ...
Sudocreme voor de schaamlippen. En inderdaad; zoals hierboven gezegd. Havermoutbadje vonden de kinderen bij ons heel fijn 🙏🏻 Succes de komende dagen! Wat een pechvogel; een operatie gehad en direct daarna de waterpokken.

20 dagen geleden

Ik zou geen sudocreme doen, daar zit veel troep in. Je kan bv beter die van Dr Leenarts (billenzalf) gebruiken voor de schaamlippen en billen https://sproetonline.nl/productadvies-babyhuid/

20 dagen geleden

Reactie op Evavd

Ik zou geen sudocreme doen, daar zit veel troep in. Je kan bv beter die van ...
In sudocreme zit o.a. lavendelolie wat kan prikken en irriteren als de huid open is