12 Reacties

2 jaar geleden

Een doos of pot doe je maximaal 2 weken mee

2 jaar geleden

Ik volg gewoon wat op de verpakking staat. En een maand is in een baby leventje best lang. Dus ik zou gewoon nog een maandje wachten met overstappen naar 2.

2 jaar geleden

Hier een meisje van 1 mei 馃檭 Wij hebben deze week nog een nieuwe nr 1 gekocht. Ze krijgt 1 a 2 kunstvoeding per dag thuis (rest bv) en de 3 kv op het kdv hoeven we natuurlijk niet mee te geven. Wij doen dus wel wat langer met de kv, maar ga pas over op de 2 als ze echt 6 maanden is. Huismerk is trouwens niet zo duur als nutrilon en de eisen liggen zo hoog, dat de kwaliteit hetzelfde is. Dus als je kindje er tegen kan, zou ik voor huismerk gaan :)

2 jaar geleden

Reactie op MCF

Hier een meisje van 1 mei 馃檭 Wij hebben deze week nog een nieuwe nr 1 geko ...
Leuk! Mijn zoontje is ruim 9 kg al. Dus misschien zou het qua gewicht wel kunnen? Wat denk je?

2 jaar geleden

Ik zou zeker nog nummer 1 geven. Je kan enkel dagen/een weekje langer nummer 1 geven om de pot op te werken en dan daarna starten met nummer 2.

2 jaar geleden

Ik zou gewoon nog voor 1 gaan. Ik persoonlijk gebruiker liever 1 ietsjes langer en begin dan wat later met 2. 馃槉

2 jaar geleden

Er zijn verschillende discussies over, maar wij hebben bij de oudste tot 1 jaar nummer 1 gegeven en daarna direct de overstap gemaakt naar gewone melk. Hij dronk toen nog maar 2/3 flesjes. De keuze om dit te doen, was omdat nummer 1 en 2 wat betreft voedingswaarde en Ingredi毛nten vrij wel identiek zijn elkaar. We hebben echt letterlijk de twee lijsten bij elkaar gehouden en gecheckt. Als het goed is vind je op het forum ook verschillende onderwerpen daar over, met linkjes naar artikelen enzo. Wij kiezen er dus nu ook voor om met onze dochter de overstap naar nm2 niet te doen.

2 jaar geleden

Er is een mooie aflevering over kunstvoeding van Keuringsdienst van Waarde. Die kan je eventueel even terugkijken op internet. Op basis daarvan hebben wij er voor gekozen om het eerste jaar gewoon nr. 1 aan onze baby te blijven geven en haar voldoende variatie te geven in de hapjes.

2 jaar geleden

Reactie op Daniela xm

Er zijn verschillende discussies over, maar wij hebben bij de oudste tot 1 ...
Nr 2 kunstvoeding hebben ze wel aanbiedingen van in winkels en bij nr 1 mag dat niet. Dus als ze veelal hetzelfde zijn zou ik persoonlijk toch overstappen naar nr 2, al is het maar vanwege financi毛le voordelen 馃槉

2 jaar geleden

Zie de aflevering van keuringsdienst van waren. In nummer 2 zit x aantal meer aan ijzer. Verder geen verschil.

2 jaar geleden

Reactie op Anneloes Boer

Leuk! Mijn zoontje is ruim 9 kg al. Dus misschien zou het qua gewicht wel k ...
Geen idee 馃槄 Wel lekker binkje :) wij hebben juist een popje, gister 5,4 kilo gewogen bij cb

2 jaar geleden

Reactie op Lindah1989

Nr 2 kunstvoeding hebben ze wel aanbiedingen van in winkels en bij nr 1 mag ...
Oh goeie Hahah wist ik niet, is ook alweer een aantal jaar geleden.