9 Reacties

één maand geleden

Die nuby die ik heb lekt niet. Je moet even goed kijken dat het randje van binnen goed aansluit voor je de deksel erop draait..

één maand geleden

De nuby lekt hier ook niet. Doordraaien tot je de klik hoort en dan is ie hier de beste die ik ooit heb gehad 😅 geen druppel water komt er uit als ze niet drinkt.

één maand geleden

Nou dan ligt het aan mij hoor😅 Ik ga het zometeen nog een keer proberen!

één maand geleden

Wij hebben de Munchkin Miracle Anti-Lek 360° Drinkbeker. Lekt alleen als die hard op de grond gegooid wordt😅

één maand geleden

Reactie op Powerpuffgirl

Nou dan ligt het aan mij hoor😅 Ik ga het zometeen nog een keer proberen!
Bij mij lekt de Nuby ook. De Munchkin 360 beker gaat hier veel beter en vind de onderdelen ook fijner in de vaatwasser :) Ik heb van de Munchkin leuke kleurtjes via Amazon gekocht

één maand geleden

Reactie op Bosdieren

Bij mij lekt de Nuby ook. De Munchkin 360 beker gaat hier veel beter en vi ...
Ik vind het dus bij de munchkin zwaaar irritant dat als ze hem op de grond smijten, de hele vloer zeiknat is 🥲. Wij hebben gewoon de rietjesbeker van de Kruidvat

één maand geleden

Reactie op Twinmom1209

Ik vind het dus bij de munchkin zwaaar irritant dat als ze hem op de grond ...
Zo herkenbaar 😂 verder vind ik munchkin wel echt top

één maand geleden

Wij hebben al zoooooveel antilekbekers uitgeprobeerd en naar mijn mening bestaat de beker die echt niet lekt gewoonweg niet. Ook de Nuby lekt bij ons. Met name als je iets lauwere/warmere drankjes erin doet (thee/melk dan ontstaat er een overdruk) maar ook als je hem laat vallen.

één maand geleden

Philips avent lekt ook niet. Die van action lekt sowieso bij mij ook.