Hallo iedereen, ik ben op zoek naar kleertjes voor mijn zoontje in felle kleuren met vrolijke prints. De trends zijn nu meer pastel en fletse kleuren, maar dat is niet zo mijn ding. Heeft iemand tips? Mijn schoonzus in Australië heeft me al een aantal super leuke spullen van www.Bonds.com.au en kipandco.com.au gestuurd, maar ik kan niet telkens die inklaringskosten betalen 😬
De hema heeft wel een paar leuke dingen, maar ik vind dat ze meer voor meisjes hebben dan voor jongens. Bij www.zipsterbaby.com hebben ze ook veel leuke boxpakjes, maar ik zoek dus wat meer inspo.
Ik zou het leuk vinden om jullie favo outfits te zien, ik heb er al eentje toegevoegd van mij avocado mannetje
Ik houd ook van kleur! Heb een meisje, maar deze merkjes hebben ook gekleurde dingen voor jongens volgens mij! Zeeman, mini rodini, arket, riffle amsterdam, carlijnq, feetje, tiny cotton, Tip, zoek naar deze merken op Vinted!
Ik houd ook van kleur! Heb een meisje, maar deze merkjes hebben ook gekleurde dingen voor jongens volgens mij! Zeeman, mini rodini, arket, riffle amsterdam, carlijnq, feetje, tiny cotton, Tip, zoek naar deze merken op Vinted!
Hier ook een liefhebber van kleur en prints voor onze zoon! Maxomorra en Duns zijn leuke merken, maar niet bepaald goedkoop.
Wij kopen veel kleding bij de kringloop, maar daar moet je maar net geluk hebben…
Dit is zo’n kringloopvondst: