Onze baby heeft al vanaf geboorte last van reflux, hij is nu bijna 9 maanden de laatste tijd ging het heel goed.
Hij geeft vannacht weer een hoop terug gegeven van zijn avondeten/fles van gisteren.
Nu zag ik vanmorgen dat hij in een hele grote oranje vlek lag. Wij hebben een aerosleep en hoes, hoe krijg ik dit het beste eruit, dit is natuurlijk allemaal in de gaatjes gelopen en heeft de hele nacht kunnen intrekken..
Oranje vlekken zijn namelijk altijd drama..hoe krijg ik dit eruit? .
Het beste is nat in de zon hangen, dan bleekt het er zo uit. Dat is nu natuurlijk niet altijd even makkelijk…
Shout vlekkenspray werkt hier ook erg goed, even laten intrekken en daarna gewoon normaal wassen.
Vanish op de vlekken spuiten, even laten trekken, wassen met extra bleekmiddel (zoals Blanc in België, weet niet wat ze in NL gebruiken), in de vlakke zon leggen. Magic 😊👌🏼
Ik gebruik gewoon een beetje Dreft ... Dreft op de vlek even laten intrekken en wassen en weg zijn alle vlekken .. niks geen dure producten of wat dan ook helemaal top
Bedankt allemaal! Ik heb ossengalzeep erop gedaan en daarna gewassen, toen was al veel weg daarna nog laten drogen in de zon. Gisteren op het laatste restje nog wat azijn gedaan en nogmaals gewassen. Het is weg!