12 Reacties

2 jaar geleden

Mijn man doet geef fles geven, vind ik ook niet erg ik doe het graag hij vind het maar niks nog zo klein. Hij maakt wel de fles enzo en verschonen doet hij ook. Maar fles geven vind hij eng. Zelf heb ik wel in de ochtend dat ik denk Jezus maar als ik een maal wakker ben gaat het wel. De ene x slaap ik wel om 20;00 andere x pas 00:30!🤪 ik kan wel goed tegen weinig slaap. Maar soms drink ik wel een redbull😆🤷🏻‍♀️ verder qua werk ik ben zzp heb een wimper salon aan huis dus ik begin om 10:00. De dagen dat ik werk is hier een oppas, of mijn man is thuis. Succes you can do it❤️✨

2 jaar geleden

Zo herkenbaar is echt even wennen om te functioneren bij weinig slaap. Onze oudste zoon nu 20 maanden heeft 1 jaar lang genachtbraakt. En nu is nummer twee er al haha dus zit nog mooi in het schema. Mijn ervaring was dat ik op werk even kon bijkomen vond het thuis drukker dan op het werk. Ik heb nu een half jaar verlof genomen. Want ook nummer twee slaapt slecht. Ik denk inderdaad proberen je rust te pakken als het kan en vroeg op bed. Uiteindelijk word het beter! Heel veel succes met werken weer!
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden