7 Reacties
VRIEND
2 maanden geleden
Ik heb deze gehad na mijn tweede zwangerschap. In het begin had ik een regelmatige cyclus. Maar op gegeven moment zelfs cyclussen van 44 dagen. Werd ook zo onzeker en ging elke maand testen. Heb er toen voor gekozen de spiraal eruit te halen en weer aan de pil te gaan.
2 maanden geleden
Stress, griep of andere dingen kunnen zorgen voor een latere ovulatie. Als je test negatief is, zal er waarschijnlijk zoiets aan de hand zijn :-) ik heb ook wel eens dat het wat wisselt, maar toen ook voor de zekerheid getest en nooit zwanger. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt en van de onzekerheid af bent!
één maand geleden
Reactie op MamavanRenK
Ik heb deze gehad na mijn tweede zwangerschap. In het begin had ik een rege ...
Even een hele andere vraag, ik dacht dat borstkanker icm met de pil niet mocht? Mijn moeder is overleden aan borstkanker en dat was een hormoon gevoelige tumor, dus werd mij ook met klem de pil afgeraden. Ik heb nu een koper spiraal
VRIEND
één maand geleden
Reactie op SpongeGer
Even een hele andere vraag, ik dacht dat borstkanker icm met de pil niet mo ...
Jakkes wat naar van je moeder zeg, sterkte.
Maar het klopt. Icm borstkanker mag je geen pil bij hormoongevoelige tumor, alleen een koperspiraal zou mogen. Ik heb nu ook niets, omdat de koperspiraal niet beviel.
VRIEND
één maand geleden
Reactie op SpongeGer
Oja ik dacht al omdat jij zei dat je aan de pil zat. Vandaar ! Jij ook veel ...
Na mijn derde zwangerschap ik heb de Kyleena laten plaatsen, daar was ik heel tevreden over. Helaas moest ik die er direct uit laten halen na de diagnose borstkanker.
Dankjewel 🩷
één maand geleden
Reactie op J1988
Stress, griep of andere dingen kunnen zorgen voor een latere ovulatie. Als ...
Twee weken later eindelijk begonnen! Duurde nu ook echt kort vergeleken met de laatste 4x. Maar het zit er iig weer op :)