8 Reacties

2 weken geleden

Hoi, je plaatst je bericht in de geboorteclub mei 2023... ik denk dat je in een andere club meer antwoord gaat krijgen!

2 weken geleden

Ik heb dit ook gehad met mijn dochter die echt extreem veel last had van krampen maar zij sliep wel vrij snel door in de nacht.. (door al dat huilen overdag denk ik 😅) ik voelde mij idd ook een levende speen. Lijkt me heel zwaar elk uur of elke 3 uur. Vanaf 3 maanden ging ze zelf duimen en toen was het over. Nu wel heel blij achteraf met alle verhalen over spenen dat ik al die ‘problemen’ daarvan niet heb gehad. Maar het is echt heel zwaar en vermoeiend zo de eerste maanden zij pakte ook geen een fop en uiteindelijk ook de fles niet meer. Dus blijf die wel elke dag geven is mijn tip. Succes. ❤️

2 weken geleden

Reactie op Np22

Ik heb dit ook gehad met mijn dochter die echt extreem veel last had van kr ...
Bij mij duurde het ook echt een uur voordat ze sliep en dan aan de borst. Ook door de borst kunnen ze weer extra krampen krijgen omdat die darmen maar actief blijven. Het is echt een dilemma. Misschien heb je nog iets aan een logopodist die heeft mij geholpen met de fles weer introduceren misschien helpt het ook bij een speen?

2 weken geleden

Reactie op Bosdieren

Hoi, je plaatst je bericht in de geboorteclub mei 2023... ik denk dat je in ...
Oh dank je wel

2 weken geleden

Reactie op Np22

Bij mij duurde het ook echt een uur voordat ze sliep en dan aan de borst. ...
Ja dat is wel een goede tip! We gaan vandaag ook in het ziekenhuis laten kijken naar haar tongriempje. Wel fijn dat ze snel doorsliep. Dat hoop ik bij mijn dochter ook.

2 weken geleden

Onze dochter pakte ook geen speentjes, wel 10 verschillende geprobeerd denk ik. Ze pakte idd alleen de borst of mn pink, dus probeerde vaak mn pink te geven. Na een paar maanden ging ze zelf haar eigen vinger pakken, maar tot die tijd was het echt mega vermoeiend

2 weken geleden

Reactie op Rizzerd

Onze dochter pakte ook geen speentjes, wel 10 verschillende geprobeerd denk ...
Ja dat is echt pittig. Onze dochter pakt ook geen pink echt alleen de borst

2 weken geleden

Reactie op Baby-boy

Ja dat is echt pittig. Onze dochter pakt ook geen pink echt alleen de borst ...
Wordt ze evt in de draagzak ook rustig? Anders kun je dat in elk geval overdag nog als alternatief proberen. En voor tepelkloven hielp bij mij purelan heel goed. Na iedere voeding meteen aanbrengen. Hopelijk wordt het dan wat dragelijker 🍀