25 Reacties

2 jaar geleden

Ik gebruik Kruidvat, heel erg tevreden over!

2 jaar geleden

Ik gebruikte voor onze eerste ook al kruidvat luiers en mij bevallen ze prima. Helemaal nu er bij de newborn ook nog een extra verandering is aangebracht aan de achterkant (binnenin soort vakje wat de boel beter binnen houdt ;-) ). En vaak zijn er ook wel aanbiedingen. Enigste is dat pampers wat groter vallen. Dus je moet even kijken welke maat je nodig hebt als je pampers gewend bent
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij vonden pampers zelf helemaal niet fijn. Kruidvat zijn wij heel blij mee!

2 jaar geleden

Helemaal niet tevreden van Pampers, ik gebruik die van Kruidvat en nog nooit een 'lek' gehad.

2 jaar geleden

Ja zonde zo'n dure luiers, is helemaal niet nodig. Wij vonden de kruitvat luiers snel stinken. Roken we pas toen hij met het warme weer in alleen een romper lag. Nu overgestapt op jumbo luiers en bevalt eigenlijk heel goed!

2 jaar geleden

Ik gebruik kruidvat en vind ze super.

2 jaar geleden

Reactie op Karly15

Ja zonde zo'n dure luiers, is helemaal niet nodig. Wij vonden de kruitvat l ...
vallen de jumbo luiers ook beetje hetzelfde. vind met het warme weer inderdaad ook wel sneller stinken

2 jaar geleden

Kruitvat luiers vallen een stuk kleiner dan Pampers. Ik gebruik ze niet want ik vond ze heel erg stinken. Etos ben ik wel tevreden over en gebruik Pampers alleen voor de nacht omdat ze net wat meer kunnen hebben

2 jaar geleden

Wij hebben de eerste 4 weken Kruidvat gebruikt omdat maat 1 pampers veel te groot was. Beviel prima. Vallen dus alleen wel echt een heel stuk kleiner dus je moet wel een maat groter nemen. Nu gebruiken we al bijna 6 weken pampers en ook die bevallen goed. Ik vind niet heel veel verschil zitten tussen die luiers eigenlijk.

2 jaar geleden

Hier ook fan van Kruidvatluiers! Heb niet heel veel anders geprobeerd omdat het zowel bij de eerste (gaat nu richting maatje 6) als de tweede goed gaat. En ik vind ze alleen stinken als het toch al tijd is voor een schone luier 😉
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Één van de weinige zo te lezen.. Maar ik vind die van de kruidvat niks. Mijn dochter krijgt er ook uitslag van. Dus ik blijf toch maar bij pampers premium protection en bij mijn jongste zoon pampers harmonie. Maar ze worden steeds duurder, dus ik snap je afweging. 🤐

2 jaar geleden

Ik vind pampers beter, maar gebruik nu kruidvat aangezien de luiers nog zo kort op elkaar verschoond worden en er zoveel doorheen gaan.

2 jaar geleden

Ik gebruik ze allebei.. in de nacht pampers, overdag kruidvat. Als we weg moeten naar bijv dokter of consultatiebureau dan weer pampers. Vind namelijk wel dat kruidvat eerder begint te ‘stinken’

2 jaar geleden

Voor onze baby kruidvat of etos. Beiden super en betaalbaar. Voor onze peuter broekjes, helaas die van kruidvat lekken na aanpassingen in het model. Dus nu vaak via bol.com de maandverpakking pampers voor 48 euro Dure hobby dat geplas en gepoep

2 jaar geleden

Reactie op girlsmomm

vallen de jumbo luiers ook beetje hetzelfde. vind met het warme weer inderd ...
Durf het eigenlijk niet te zeggen, want gingen toen gelijk over op nr 2 omdat nr 1 van kruidvat te klein werd

2 jaar geleden

Ik vind kruidvat nu fijn, maar bij mn vorige zoontje vond ik ze maar tm maat 2 of 3 fijn. Toen overgestapt op die van trekpleister. Maar die van trekpleister zijn op den duur aangepast en was ook niet geweldig meer. Denk dat het ook wel een beetje afhankelijk is van het postuur van je kindje

2 jaar geleden

Ik vind die van kruidvat heel fijn. Verder hebben we die van etos ook geprobeerd maar die kreeg ik telkens heel moeilijk om. Ook die van albert heijn hebben we gebruikt. Uiteindelijk over allemaal tevreden

2 jaar geleden

Ik heb kruidvat geprobeerd en vond ze niet zo fijn. Ik vond dat de achterkant niet zo hoog kwam. Onze zoon lekte daar steeds langs. Ook vond ik er een gekke geur aan zitten. Wij zijn erg tevreden over de luiers van Etos. Onze zoon heeft een lang bovenlijf en pasvorm van Etos past daar van de goedkope merken die we geprobeerd hebben het beste bij.

2 jaar geleden

Wij hebben pampers voor de nacht, die werkten bij ons zoontje toch het beste van allemaal. Overdag hadden we het eerste jaar ook pampers, want lekker zacht, maar toen hij ouder werd overgegaan naar Kruidvat en die zijn ook prima wat ons betreft.

2 jaar geleden

Ik gebruik Kruidvat luiers omdat we er nog geen issues mee gehad hebben. Ik had een gratis pak Pampers en een gratis pak Huggies. De pampers zijn nog te groot om te proberen, en de Huggies zijn echt geweldig, heel fijn. Alleen vind ik ze niet geweldig genoeg om over te stappen van de veel goedkopere Kruidvat luiers. En voor de gene die op zoek zijn naar de beste prijzen: www.luieraanbiedingen.nl laat je de beste prijzen zien van verschillende merken, ook de billendoekjes