56 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Maaike_17
Bij mij hetzelfde! Lopen als ik uit bed kom doet echt pijn, en als ik eenma ...
Ja hier ook, ik kan gewoon wandelen enzo. Maar dat voel ik wel weer later, zodra ik in rust ga. Uit bed in de ochtend is echt dramatisch, ik durf die kleine bijna niet van de trap te tillen in de ochtend omdat het lopen zo moeilijk gaat.
één jaar geleden
Hier ook! Ik had gehoopt nu 7 weken na de bevalling wel weer meer te kunnen dan ik nu kan. Ik heb vooral last van mn voeten en knieen en mn benen zijn als ik een tijd heb gezeten of gelegen echt heel stijf. Vind het vooral snachts als ik op moet staan om de kleine weer te voeden en een schone luier te geven heel irritant.
Traplopen doe ik ook liever niet met haar inderdaad en na een wandeling (de wandeling gaat prima) zijn mijn voeten weer moe en extra pijnlijk.
Ik heb t gevoel of moet ik dit echt weer opbouwen maar ik weet echt niet hoe ik t aan moet pakken en waar ik moet beginnen... Iemand een idee?
één jaar geleden
Reactie op Iris2023
Hier ook! Ik had gehoopt nu 7 weken na de bevalling wel weer meer te kunnen ...
Ja ik herken echt precies wat je zegt! Wat naar dat jullie ook die klachten hebben. Maar wel goed om te lezen dat meerdere vrouwen hier last van hebben.
Ik weet niet zo goed wat het is, en heb niet zo’n hele begripvolle huisarts dus heb ook niet zo’n zin om daar aan te kloppen - vandaar dat ik hier ook eerst eens ging horen of andere vrouwen het herkennen.
één jaar geleden
Hier het zelfde! Voeten doen onwijs veel pijn als ik uit bed stap of als ik tijdje heb gezeten en weer opsta, ook knieën. Mijn rug ook bij het naar voren bukken bij baby in bed leggen of badje doen of wakker worden van het slapen inmiddels 10 weken geleden bevallen tijdens mijn zwangerschap veeel vocht vastgehouden (zwangerschap vergiftiging). Ik ben echt benieuwd waardoor dit komt ook heb ik nog steeds last van hitte aanvallen
één jaar geleden
Reactie op LAMela89
Ja ik herken echt precies wat je zegt! Wat naar dat jullie ook die klachten ...
Snap ik, haha. Die huisartsen toch.. ik had een paar weken terug zelfs een dikke, warme, beetje blauwe voet. Dat zakt nu af maar daarmee wel naar de huisarts gegaan. Voelde als een kneuzing. Zeggen ze: ik weet niet wat het is, kan een kneuzing zijn, maar ook een ontsteking. Advies: ga maar een week ibuprofen slikken. Ik heb dat niet gedaan. En het zakt wel af. Maar dat was iets wat ik 'erbij' kreeg, naast dit algemene probleem wat opmerkelijk genoeg dus iedereen in dit topic wel heeft/herkend!
één jaar geleden
Ja!! Ben toevallig vandaag even naar de stad geweest en ik kan echt bijna niet meer lopen. Mn knieën en voeten doen zoveel pijn. Ik heb inderdaad ook heeeeel veel vocht vastgehouden dus misschien dat het daar wel mee te maken heeft als ik het zo lees. Ook traplopen durf ik nog niet echt goed met de baby in mn armen.
één jaar geleden
Jeetje wat een herkenning lees ik hier, kleine van ons 10 weken. Ook veel vocht vastgehouden voor bevalling. Ook ik heb na het slapen een naar gevoel in voeten, alsof ik ze moeilijk kan bewegen. En moet toch echt de trap met kleine af. Geeft zo een onveilig gevoel 🫣
één jaar geleden
Zo herkenbaar dit! Tijdens mijn zwangerschap ook veel vocht vast gehouden. De eerste twee weken na mijn bevalling hield ik zelfs nog meer vocht vast. Had toen bijna continu een knellend gevoel in mijn voeten, kuiten en knieën.
Zou heel graag terug beginnen lopen maar met de pijn in m'n knieën durf ik het gewoon niet. Hopelijk binnen een paar weken betert dit.
één jaar geleden
Hier ook (bijna 11 weken geleden bevallen). Wist helemaal niet dat dit “een ding” was en dacht dat het gewoon aan mij lag dus gek om te lezen dat meerdere mensen dit hebben.
één jaar geleden
Nou hier ook!! Wilde al bijna de dokter bellen, omdat het na 11 weken nog zo is 🙈 tijdens de zwangerschap toch niet echt vocht vastgehouden.. lijkt wel een soort spierpijn ofzo, vooral als ik net wakker ben ☠️
één jaar geleden
Oh dat heb ik dus ook! Vooral met het opstaan en traplopen. Ik moet dan echt waggelen en sloffen alsof ik nog steeds hoogzwanger ben. Maar dat is inmiddels toch alweer 8 weken geleden. Dacht dus ook dat t aan mij lag. In de zwangerschap ook veel vocht vastgehouden.
één jaar geleden
Goh wat zijn er toch veel die hier ook last van hebben. Ik heb ook last van mijn voeten en niet extreem veel vocht vastgehouden tijdens de zwangerschap. Op controle in het ziekenhuis hadden ze dit nog niet eerder gehoord🙈