56 Reacties

één jaar geleden

Hoi dames, merkt iemand al verbetering en zo ja vanaf hoeveel maanden?

één jaar geleden

Ik heb dit bij mijn eerste kindje ook gehad, heb toen steunzolen gekocht en ik denk dat ik na zo'n 4 tot 5 maanden na de bevalling helemaal klachtenvrij was. Nu bij mijn tweede kindje overigens helemaal geen last van.

één jaar geleden

Reactie op AT91

Nu 4,5e maand geleden bevallen en nog steeds evenveel last helaas..

één jaar geleden

Reactie op AT91

Nee hier nog geen verbetering. Ga morgen beginnen met zwavelsupplementen in de hoop dat dat iets uithaalt

één jaar geleden

Omg ik heb precies hetzelfde maar dan ook bij mijn polsen

één jaar geleden

Reactie op Essjeee

Omg ik heb precies hetzelfde maar dan ook bij mijn polsen
Dit zou moeders pols kunnen zijn, schijnt dat peesontstekingen vaak bij moeders voorkomen en dan vooral in de pols. Ik heb het ook heel erg, maar ben even te lui om naar de fysio te gaan

één jaar geleden

Reactie op Loesnup

Dit zou moeders pols kunnen zijn, schijnt dat peesontstekingen vaak bij moe ...
Als het een peesontsteking in je pols is ga je uiteindelijk wel hoor. Doet zo ontzettend veel pijn 😅 Ik ben aan een pols/pees inmiddels geopereerd en vrees dat de andere binnenkort ook aan de beurt is. Je kan er echt bijna niets meer mee dan.

één jaar geleden

Reactie op AT91

Hier nu met de steunzolen heel langzaam iets verbetering. Maar het is niet zo dat de pijn opeens weg is hoor. Het is wel minder als ik overdag opsta. In de ochtend nog wel wat last van.

10 maanden geleden

Hier ook last van de knieën meer met opstaan en trap lopen 😫

3 maanden geleden

Ik heb dit ook! Vooral sochtends uit bed kan ik gewoon niet lopen. En savonds na een tijdje op de bank zitten kan ik ook moeilijk lopen. Mijn voeten doen het meeste pijn maar ik heb ook erg last van mijn knieën en scheenbenen 🫤

3 maanden geleden

Reactie op Carmen Rieff

Ik heb dit ook! Vooral sochtends uit bed kan ik gewoon niet lopen. En savon ...
Bij mij hebben inlegzolen echt geholpen. Inmiddels is dit eigenlijk helemaal weg. Het duurde wel echt een tijd hoor. Ik kan je aanraden om naar de podoloog te gaan!

3 maanden geleden

Ik bedoel natuurlijk steunzolen 😅

3 maanden geleden

Heel herkenbaar helaas! Ruim 5 maanden geleden bevallen en zak nog steeds door m’n voeten en knieën bij het opstaan… ik heb van mezelf ook al flink doorgezakte voeten. Ik ga binnenkort naar een podotherapeut. Bij de fysiotherapeut werd aangegeven dat ik rustig weer moest gaan bewegen… maar ik word misselijk bij inspanning en ik heb niet het idee dat dat het is. Heb gewoon meer last van m’n lijf dan tijdens de zwangerschap 😅

2 maanden geleden

Hier ook echt mega last van vermoeide pijnlijke benen. Vooral vlak onder de knie en voeten, enkels. Pijn is het ergst na een rust periode. 4 maanden geleden bevallen en nog steeds erge last hiervan. Ik vraag me oprecht af; kan dit te maken hebben met de ruggenprik?

2 maanden geleden

Reactie op AanlokkelijkeLicht675747

Hier ook echt mega last van vermoeide pijnlijke benen. Vooral vlak onder de ...
Geen idee, wel een ruggenprik gehad. Inmiddels heb ik het nogsteeds en ik ben 1,5 jaar geleden ongeveer bevallen 😫

2 maanden geleden

Hmmm ik heb ook een ruggenprik gehad, maar bij met lag het echt aan mijn doorgezakte voeten. Na een maand of 3 a 4 met steunzolen werden mijn klachten al een stuk minder. En nu een jaar na het posten van mijn eerste bericht heb ik eigenlijk helemaal geen last meer van deze klachten. Ik zou echt eens naar de podotherapie gaan.