7 Reacties
6 maanden geleden
Hier eet ze ook minder goed dan voorheen. Ze was eerst een tijdje ziek geweest waardoor ze nauwelijks wat at, en nu ze weer normaal eet, is het echt veel minder dan daarvoor. Idd ook ermee spelen, in dr mond doen en dan weer eruit halen etc. Het lijkt een beetje alsof ze ermee aan het experimenteren is, maar geen idee of dat de reden is hoor.
Maak me er geen zorgen over, de afgelopen week wordt ze snachts zelfs minder wakker dan ervoor, dus denk dat ze dan gewoon genoeg heeft gehad.
6 maanden geleden
Reactie op Rizzerd
Hier eet ze ook minder goed dan voorheen. Ze was eerst een tijdje ziek gewe ...
Ja klopt, moet het misschien ook meer loslaten. Hij drinkt slechter en eet minder goed overdag.. maar hij zeurt niet om honger. Avondmaaltijd eet hij wel heel veel van, meer dan voorheen. En zijn flesje voor het slapengaan gaat ook nog op. Dus heb er op deze manier wel vertrouwen in dat hij de nacht doortrekt. Ik laat hem dan maar gewoon spelen en experimenteren.. Fijn dat er herkenning is!
6 maanden geleden
Hier lijkt ze ook moeilijker te worden. Ze heeft wel net 2 nieuwe tandjes gekregen en last gehad van haar vaccinatie, maar volgens mij gaat het verder dan dat en is het koppig zijn. Voor de hoofdmaaltijden gaven we sowieso meestal nog gepureerd maar stukjes begonnen net beter te gaan. Nu tuft ze veel dingen direct uit. Gepureerd gaat nog redelijk goed. Boterham gooit ze ook direct de grond op. Ik krijg er wel wat stress van omdat ze al onderaan de curve zit 😅
6 maanden geleden
Reactie op Evel3
Hier lijkt ze ook moeilijker te worden. Ze heeft wel net 2 nieuwe tandjes g ...
Snap ik.. Maar ook bij jouw kindje zal de grootste groeispurt wel voorbij zijn dus misschien is het niet zo erg.. Hier is hij inmiddels ook gestopt met stukjes banaan etc. Alleen gepureerd en ook niets met nieuw mondgevoel. Nu alleen maar banaan, peer en appel.. Deed er vanochtend mango doorheen, at hij niet. Terwijl hij dat in knijpfruit wel eet.. Snap er niks van..