Hoi allemaal! Ons zoontje at een tijd terug keurig 2 boterhammetjes op, met korstjes en in stukjes. Nu sinds 1,5 week laat hij brood na het kauwen uit zijn mondje vallen, gooit het op de grond en speelt ermee. We hebben het al op verschillende manieren aangeboden; in stukjes, repen, grote stukken, met en zonder korst, verschillend beleg. Niets lijkt te helpen.. Ik bied 2 boterhammen aan en ik denk dat hij uiteindelijk net een halve op heeft gegeten. Ik zie hem wel wat stukjes doorslikken maar vind het verwaarloosbaar. Ik wil niet een fles gaan verhogen (we zaten net op 120ml in de middag met afbouwen) of iets anders aanbieden, omdat ik ergens denk dat hij misschien minder honger heeft, in een sprong zit of ons aan het uittesten is/een eigen wil krijgt. Hij heeft goed gegeten, dus het is niet dat hij het niet kan of niet lust. Hoe gaan jullie daarmee om? Fruit wil hij ineens ook weer gepureerd hebben.. Vreemde smaken wil hij ook niet. Hij wordt as donderdag 1 jaar. Ergens ben je als moeder ook gewoon bang dat hij straks honger heeft of daar snachts van wakker wordt. Avondmaaltijd gaat goed. Ik vind hem alleen heel slecht vocht drinken.. deed hij al nooit goed, maar nu met kleinere flessen alsnog te weinig. Wat doen jullie met dit soort “fases”? dank je wel!