16 Reacties
9 maanden geleden
ons zoontje slaapt sinds een weekje door de nacht. voordien werd hij steeds om het uur wakker na 3u. en plots slaapt die door. zalig 😍
voor iedereen: jullie zijn goed bezig 💪
9 maanden geleden
Hoewel ons zoontje buikgriep heeft is hij nog wel heel vrolijk en lekker aan het spelen, super fijn!!
9 maanden geleden
ik geniet zo ontzettend van het hele moeder zijn en ons lieve dochtertje. alles gaat anders dan we hadden bedacht; ik ben gestopt met werken omdat de onregelmatigheid niet te combineren was met ons gevoelige meisje. we slapen elke nacht samen omdat ze nog minstens drie keer wil drinken.
zou ik allemaal nooooooit doen.
en ik geniet van elk moment. elke voeding om 3 uur snachts als ik haar lieve handjes mij voel zoeken. dat trotse blije koppie als ze iets nieuws doet wat lukt, het betraande hoofdje wat tegen mn schouder rust omdat ze zo moe is maar het slapen wil niet. ik had geen seconde willen missen ❤️
9 maanden geleden
Mijn zoontje heeft voor het eerst tussendoor echt goed gedronken. 120cc thee ! 🥹. Wel uit een flesje waar hij normaal melk uit krijgt, andere bekers zijn nog te grote slokken.
9 maanden geleden
Vandaag Carnaval gevierd met ons zoontje (3uurtjes). Ik vond het mega spannend maar hij vond het geweldig 🥳
Trots dat we het toch gedaan hebben!
9 maanden geleden
Woeeeep mijn jongste zoontje heeft ein-de-lijk weer eens een nacht goed geslapen!!!!🎉🎉🎉