Misschien zit ik wel te zeuren. Maar over een paar weken dan is mijn dochter 1. Ik sport momenteel 4x in de week en eet gezond. Maar het afvallen na de zwangerschap valt me zwaar.
Als ik in de spiegel kijk huil ik. En ben ik in rouw om mijn oude lijf voor de zwangerschap. Met 5-6 keer in de week sporten had ik een sportief en strak lijf. Nu pas ik nog steeds niet in mijn oude kleren.
Ben al mijn kleding via Vinted aan het verkopen zodat ik niet meer huilend mijn kast deur open doe omdat ik al mijn oude kleren niet meer pas.
Nieuwe kleding is momenteel ook lastig. Hoe past mijn smaak en mijn lijf nog door 1 deur.
Soms ben ik sterk en ben ik trots op mijn lijf. Voor wat het heeft gedaan. En vertrouw ik erop dat zolang ik sport en goed eet het goed komt.
Maar er zijn ook veel dagen zoals vandaag. Dat ik mijn lijf haat, mijn oude strakke lijf mis. En besef dat het oude strakke lijf nooit meer terug komt.
Mijn partner probeer er alles aan te doen om me mooi en sexy te laten voelen.
Soms voel ik me gewoon alleen in de situatie omdat vriendinnen met kinderen weer de oude zijn of beter dan voor de zwangerschap eruit zien.