Heeft iemand de 11 maanden prikjes al gehad voor hun kleintje? Ik lees ineens heftig verhalen hierover..
Hebben jullie iets anders gemerkt aan jullie kindjes?
Toevallig heeft onze kleine man gisteren zijn prikjes gehad en hij had vannacht koorts, ben de hele nacht met hem in de weer geweest. Vandaag ook nog niet 100% fit, wel een heel stuk beter weer.
Terwijl hij met de 1e prik nergens last van had.
Hier vorige week gehad en zoontje is een dagje uit zn doen geweest. Maar meer ook niet. Gewoon wat extra liefde en knuffels geven en dan komt het allemaal goed.
Onze kleine man was een beetje hangerig en heeft wat meer geslapen.
Hij was door de arts en stagiaire tegelijkertijd geprikt, en aan de kant van de stagiaire had hij een enorme harde bult omdat ze z'n spier had geraakt. Daar had hij wel veel last/pijn aan.
Hoe lang laten jullie je kindjes extra slapen op een dag als ze ziekjes zij ...
Zolang als ze wil. Als zij dan ineens behoefte heeft om 3 of 4 slaapjes te doen vind ik dat ook prima.
Ik laat haar sowieso slapen zolang ze wil over het algemeen maar met vaccinaties heb ik nog meer maling eraan. Ja dan is de kans dat ze zich 's nachts beter voelt en dan uitgeslapen is maar dat zien we dan wel weer. Zitten zo weer in t goede 'ritme' hoor haha
Onze kleine man was een beetje hangerig en heeft wat meer geslapen.
Hij w ...
Hier zelfde verhaal, aan de kant van degene die nog in opleiding is heeft ze een rode harde warme bult gekregen.. na hoeveel dagen was het bij jullie voorbij? Lijkt alsof ze er indd last van heeft.
Hier veel last van zere beentjes en verhoging. Arme schat kan amper bewegen. Probeer af en toe een beetje te ‘fietsen’ met zijn beentjes omdat het helemaal stijf wordt, maar dan moet hij heel hard huilen. Dus dat doe ik maar heel eventjes. Arme schat 😢
11 maanden prik gehad 1 maand geleden. Ze had alleen zere benen 🦵 als ze bewoog ging ze krijsen dus had haar gedoucht .heel lang in bad daarna was ze weer vrolijk. Volgende dag was ze weer zich zelf.