19 Reacties
3 jaar geleden
ik heb het ook aangeschaft dus ben benieuwd. K heb alleen die van meyco ipv puckababy.
3 jaar geleden
Ik had deze maar ook echt de inbaker swaddles van meyco. Ik heb vanaf nacht 2 of 3 ingebakerd. De puckababy kon mijn dochter nog teveel in bewegen waardoor ze zichzelf wakker hield. Helaas moest ik met 8 weken stoppen met inbakeren omdat ze toen omrolde. Maar misschien als je meteen de puckababy gebruikt dat je kindje daaraan gewend is en dat wel genoeg is.
3 jaar geleden
Wij hadden bij onze dochter eerst meyco maar die maakte zichzelf los, daaarna gelijk over gegaan op puckababy en nu weer!🥳
3 jaar geleden
Ik heb mijn dochtertje eerst met een gewoon maxi mousseline doekje ingebakerd en dat werkte eigenlijk heel goed. Daarna met 3 weken een piep slaapzak cadeau gekregen, maar de slaapzak was te groot voor haar. Ze kon er nog veel in bewegen enz. Dus hebben we het niet kunnen gebruiken :(
3 jaar geleden
Wij hebben bij de eerste een puckababy piep gebruikt. Niet vanaf dag 1 maar wel redelijk snel. Wij verschoonde voor elke voeding de luier dus dan ging die wel uit met voeden, maar volgensmij deden we hem ook wel weer is gelijk weer aan voor het voeden, omdat onze dochter altijd gelijk weer in slaap viel na de voeding. Maar daarin zou ik gewoon kijken wat voor jullie prettig werkt.
3 jaar geleden
Wij hebben deze ook gekocht. Onze Kraamzorg zegt dat dit wel kan maar liever niet gelijk vanaf de eerste dag zodat hij zijn armpjes wat kan strekken. Geen idee wanneer het dan wel mag, maar dat wacht ik af. En doe vooral wat prettig voelt!
3 jaar geleden
Ieder kindje is anders en zeker niet ieder kindje heeft het nodig. Zou hem zelf dus pas aanschaffen als het nodig blijkt. In de puckababy hebben ze nog wel wat ruimten om te bewegen en sommige kunnen soms de handjes nog voor de mond krijgen. Heb hem zelf bij de eerste wel gebruikt, als het nu bij de 2e nodig blijkt wil ik een paccoinbakerdoek aanschaffen. Hier zitten de armen echt vast in de doek en is handig in gebruik gewoon met klittenband. Maar doordat de handen in de doek zitten wel veiliger. Durf niet meer te zeggen of ik hem met de nachtvoeding weer aandeed voor of na het voeden.
3 jaar geleden
Hier de meyco, bij het eerste kindje. Na twee nachten zonder toen gaan gebruiken en ze ging zo lekker slapen. Geen spijt van gehad. Deed wel eens voeden in de slaapzak maar ook wel zonder, heel wisselend. Toen ze moeilijk ging doen met voeden deed ik der vaak wel in de slaapzak 😝
3 jaar geleden
Reactie op Maud93×
Pucka piep vanaf 2 weken. Sliep er goed in. En ze kan handen nog wel wat be ...
ja precies dat wist ik. maar de kraamzorg was wel gelik van het oo koop maar slaapzakken en je hebt tog niet teveel geld gegeven aan die doeken want ze achreef ze egt af voor gebruik. ik vindt dat wel jammer want zoveel mensen zeggen juist dat die eerste 3 maanden de baby die klittenband swaddles zo fijn vinden. ik kan me niet voorstellen dat een baby van 0-3 maanden zonder deken in de zomer in een katoenen doek onveilig is