18 Reacties
2 maanden geleden
Top! Nooit aan gedacht dank! En nog bepaalde merken die jullie adviseren? Ik zag dilling met merinowol maar weet niet of dat hetzelfde is al gewoon wol?
2 maanden geleden
Ik vind die van Dilling heel fijn omdat ze op de schouders envelop dingen hebben en geen drukkertjes/knoopjes/rits op de buik enzo. Ik doe die drukkertjes bij de benen nooit open en zo van onder aan. Gaat makkelijk omdat het zo rekbaar is.
Nadeel wel dat er snel gaatjes in komen als je ze erin laat rondlopen. Maar heb nog geen ander merk gevonden zonder de drukkertjes/knopen/rits. Vind dat echt veel comfortabeler voor hem omdat hij zo draait in zijn slaap.
2 maanden geleden
Reactie op Bosdieren
Ik vind die van Dilling heel fijn omdat ze op de schouders envelop dingen h ...
Ik heb 2 soorten rompers van dilling. Lange mouw van merinowol, en korte mouw van merinowol/zijde combi. Die korte mouw heeft dus wel knopjes op de schouder.
Ik vind ze niet storend.
Die wol/zijde is trouwens dunner/soepeler. Wij vinden die voor de zomer dan fijner. Maar beide versies tevreden over. Wel echt op wol programma wassen, anders krimpen ze
2 maanden geleden
Reactie op EllaJ89
Ik heb 2 soorten rompers van dilling. Lange mouw van merinowol, en korte mo ...
Hahha ja inderdaad die laatste tip is essentieel... ik heb mijn romper korte mouw laatst dus op het gewone wasprogramma gedraaid en wel met wol wasmiddel (gewoon die van de AH, niet via de site van Dilling) maar toen was de romper helaas een maat kleiner 😭
Maar gelukkig kan ik hem voor de tweede gebruiken haha
2 maanden geleden
Hier ook wol fan, heb de boxpakjes van dilling als pyama nu en maar met 0.5 tog slaapzak van puckababy en geen romper eronder als kouder is kan ik nog uitbreiden met romper en warmere slaapzak natuurlijk. En ik zou de wolletjes vooral niet te vaak wassen gewoon aan een hangertje in de badkamer of buiten en zijn ze vaak al helemaal fris
2 maanden geleden
Reactie op Karen2022
En kan dan een maat groter ? Dus een beetje op de groei?
Ja zeker maatje groter kopen. Je kan de mouwen en benen goed omvouwen en ze rekken goed dus je kan ze 3 maten aan vaak!
Ze hebben soms ook uitverkoop op items waar de kleur minder van is bijvoorbeeld. Als je het toch als pyjama gebruikt is dat kwa prijs vaak ook leuker :)