8 Reacties

6 maanden geleden

Hij kan eventueel gewoon eten wat jullie ook eten en dan indien nodig een beetje aangepast (minder pittig, minder zout bijvoorbeeld), hoeft echt niet bijzonder te zijn hoor! 🥰

6 maanden geleden

Hier valt eigenlijk alles met spinazie extreem goed in de smaak. Eet ze ook lekker met haar handjes, we houden er maar rekening mee dat ze dan een extra douche of badmoment krijgt na het eten 😂

6 maanden geleden

Hier ook een slechte avond eter. Ik laat hem altijd proeven/eten wat wij eten, maar meestal komt het zijn mond weer uit haha. Achteraf altijd een beetje Griekse yoghurt. Ik blijf het maar gewoon proberen, hij zal op een gegeven moment vast wel gaan eten toch 😬. Maar tips zijn altijd welkom dus ik volg mee!

6 maanden geleden

Pasta doet het hier altijd goed. En hartige taart. Maakt verder niet uit welke groente erin zit, ik heb een makkelijke eter

6 maanden geleden

Wij laten hem met de pot mee eten en koken zonder zout maar met kruiden.

6 maanden geleden

Reactie op -Elvira

Hij kan eventueel gewoon eten wat jullie ook eten en dan indien nodig een b ...
Ja alleen wat wij eten thuis bevalt niet echt..

6 maanden geleden

Ik had laatst risotto gemaakt, met ui en knoflook en zouteloze bouillon. Aan het einde diepvrieserwten tot die gaar waren en daarna zuivelspread toegevoegd. Daarnaast apart champignons, courgette en prei geroerbakt, dit kon hij zelf eten en de risotto met een lepel gegeven. Het was een succes! Voor onszelf nog daarna peper/zout, parmezaanse kaas en pijnboompitten toegevoegd.

6 maanden geleden

Rijst met tomaten saus van verse tomaten ui (klein beetje knoflook) en paprika ( groenten fijn gesneden) evt kip bakken en die doen wij dan heel klein snijden. Word hier ook gewoon met de handen gegeten 🤗 Soms wil ze wel met een lepel. Je kan ook gewoon groenten zoals wortel( doorsnijden i.d. lengte) en broccoli bloemkool doperwten zo geven. En dan bv wat kruiden over de aardappels?