6 Reacties

2 maanden geleden

Ik denk verlatingsangst, Kan je niet in de gang "waar zij/hij jou kan zien" een wasje vouwen op de grond zittend? Of steeds heen en weer lopen... Zo is het goed gekomen bij mij..

2 maanden geleden

Ze wilt ook de middag niet meer slapen dus moet echt naar 1 slaapje

2 maanden geleden

Die van ons heeft dit ook ineens met 15 maanden, het wordt nu gelukkig weer wat minder. Volgens mij is dit gewoon een regressie.

2 maanden geleden

https://snugglesanddreams.com/peuters-kleuters/15-maanden-slaapregressie/

2 maanden geleden

Hier hadden wij daar ook extreem veel last van. Het gaat nu ietsjes beter gelukkig maar nog veel wakker ‘‘s nachts. Wij zijn geen voorstanders van blijven huilen en doen het volgende: elke keer als hij gaat staan en huilen lopen we de kamer in en bij de eerste keer troosten we eventjes (laten hem in bed) en praten zachtjes tegen hem en leggen hem neer, wrijven nog even over zn rug en lopen dan de kamer uit. De tweede keer terug praten we alleen even tegen hem en leggen hem neer. Vanaf dan komen we elke keer terug wanneer hij huilt en dan leggen we hem gewoon in bed neer. Sinds twee dagen gaat hij zelf al weer liggen op het moment dat we de kamer inlopen 😂. Het lijkt erop dat hij het begint te snappen haha. Hopelijk binnenkort niet meer nodig om er ‘s nachts uit te hoeven. Misschien heb je wat aan deze tip. Succes en nog even volhouden!

2 maanden geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik denk verlatingsangst, Kan je niet in de gang "waar zij/hij jou kan zie ...
Ja dit hielp bij mij ook bij mijn oudste. Lekker bezig zijn met het huishouden met de slaapkamerdeur open, dan weet je kleine dat je in de buurt bent.