6 Reacties

2 jaar geleden

Bekken fysio ipv bekopen uiteraard, auto correct

2 jaar geleden

Na de bevalling van mijn eerste zoontje stond mijn stuitje scheef! De bekken fysio heeft eerst uitwendig hem een paar keer geprobeerd recht te zetten maar uiteindelijk inwendig (rectaal) 2x moeten doen! Ik vond het super spannend en ongemakkelijk maar uiteindelijk viel het me alles mee. Het deed ook totaal geen zeer! De pijn was niet meteen weg het moest even een paar maanden toen de tijd geven maar het werd steeds minder. Na een half jaar bijna geen last meer. Als het bij mijn laatste bevalling weer scheef was komen te staan had ik hem gelijk inwendig recht laten zetten!

2 jaar geleden

Ok茅 thanks, goed om te horen 馃槃

2 jaar geleden

Ik loop hiervoor bij een chiropractor en die helpt ook heel goed. Ik kon na mijn eerste niet meer plat op mijn rug liggen zonder pijn. Nu na mijn tweede op aanraden van iemand naar deze chiropractor gegaan en die constateerde ook een scheefstand in mijn bekken. Hij heeft me 1 keer op een plekje in mijn rug gekraakt, maar verder lig ik voorover op een speciale bank, waarmee hij mij behandelt. Beetje moeilijk uit te leggen, maar het helpt me wel enorm.

2 jaar geleden

Ik loop ook bij de (bekken)fysio met rugklachten. Bleek ook dat mijn rechter bekken scheef stond. Ze heeft aan mijn benen getrokken en elke keer na de behandeling heb ik weer minder pijn in mijn rug 馃檶 Verder heb ik bekkenstabilisatieoefeningen en oefeningen voor flexibiliteit gekregen. Work in progress... (Geen ervaringen met scheef stuitje)

2 jaar geleden

Uitwendig is mijn stuitje recht gezet. Dit was gelukkig in 1 behandeling klaar. Deed bij mij heel veel pijn. Maar dat kwam omdat mijn stuitje zwaar gekneusd was met de bevalling en nog niet was hersteld. Heeft de rest van mijn klachten in de bekken enorm geholpen! Dus kan het zeker adviseren recht te laten zetten als ie scheef staat.