10 Reacties
2 jaar geleden
Een draadloze flessenverwarmer meenemen. In het vliegtuig hebben ze geen magnetron en duurt het lang en krijg je de fles niet op de gewenste temperatuur (meestal te heet) als je onderweg bent ook mega handig! Deze hebben wij: https://www.bol.com/nl/nl/p/mybambini-s-bottle-warmer-pro-draagbare-baby-flessenwarmer-voor-onderweg-roze-geschikt-voor-avent-philips-chicco-dodie/9300000069000917/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-141423183754-S-1678099672974-9300000069000917&gbraid=0AAAAAD5OnmMsJJCQksIm4dPi-bxFglnCb&gclid=EAIaIQobChMIjI-go5--gAMVVZRoCR12gQ7REAQYASABEgKnGvD_BwE
Een fijne schoudertas waar alles in past en je goed kan dragen.
Flessen water mee (mag ook door de tassen controle)
Zonnenhoedje voor in het het vliegtuig, Weert lichten af
En ga er van uit dat je kleine de gehele reis zal huilen dan valt het altijd reuze mee als het niet zo is 😅😅😅
2 jaar geleden
Reactie op CMMM
Een draadloze flessenverwarmer meenemen. In het vliegtuig hebben ze geen ma ...
Haha dat zijn goede tips, vooral die laatste!! Ja wij hebben zo’n handige thermosfles dus dat is ook al wel super fijn, maar wist idd niet of dat dan door de security mag, maar blijkbaar dus wel 😀 dank!
2 jaar geleden
Reactie op Chantal4
Mag je ook een gevulde thermofles meenemen door de controle op het vliegvel ...
Bij ons werd dat wel toegestaan vorige week!
2 jaar geleden
Hey! Ik ben laatst samen met mijn zoontje van toen 9 weken naar Tanzania gevlogen. Wij hadden met KLM een vliegtuigwiegje aan het schot. Was fijn om hem daar even in te leggen af en toe.
Ik was voornamelijk blij dat mijn zoontje tijdens de security check sliep (mega druk) en tijdens het opstuigen. Dat valt natuurlijk niet echt te plannen, maar het maakte de reis wel wat meer prikkelarm.
Ik vond het ook wel fijn om als laatste te boarden om de onrust van langslopende passagiers te vermijden.