60 Reacties

3 jaar geleden

Op ons kaartje van dochter hadden we: for all the things our hands have held, the best by far is you ❤️

3 jaar geleden

Ik ga waarschijnlijk "how wonderfull life is, now you're in the world" van het liedje van Elton John. Vind dat zo mooi 😍

3 jaar geleden

Wij zetten “zo klein, zo lief, zo bijzonder” op het kaartje

3 jaar geleden

Wens Wonder Werkelijkheid

3 jaar geleden

Op het kaartje van onze dochter (ze is nu 21 maanden) hadden we: “ Zo volmaakt, Zoveel geluk en toch nog maar zo klein” staan. 💖💖 Nu krijgen we een tweeling en komt erop te staan: “de oogjes van Esmée stralen als ze jullie een kusje geeft, en vol trots kan vertellen dat ze nu twee zusjes heeft”. 💖💖

3 jaar geleden

Liefde op het eerste gezicht

3 jaar geleden

Op de kaart van ons eerste kindje al ons later is met jou. En als tekst erbij: geniet maar van het leven, wees eerst maar even klein, later is later, dan kan je alles worden, dan kan je alles zijn. Op de kaart van ons tweede kindje jij maakt ons compleet. En dan vanuit haar zusje de tekst: samen lachen, samen spelen, samen met jou alles delen.

3 jaar geleden

Hier komt er een 2e. Zetten links in de kaart: Jou handje in de mijne. Zo gaan we hand in hand. Als broertjes een ijzersterke band. Ik ben alweer wat groter. En jij bent nog zo klein. Maar ik hoop dat we voor altijd, Elkaars vriendjes zullen zijn. Dan rechts in de kaart boven de naam en datum en gewicht enzo. Grote avonturen beginnen klein.

3 jaar geleden

Ik weet ook nog niet wat we erop kunnen doen, verwachten een jongetje.. Bij onze eerste hadden we: Jij laat het hartjes regenen 💕

3 jaar geleden

Reactie op joymusic

Hier komt er een 2e. Zetten links in de kaart: Jou handje in de mijne. Z ...
Kleine tip: schrijf jouw i.p.v. jou.😘

3 jaar geleden

Daar ben je Zo lief Zo zacht Zo klein Je kunt al iets Je kunt te mooi Voor woorden zijn Maar ik vond dit ook mooi: Zoals de zon en de maan
Het strand en de zee
Horen wij bij elkaar
Jij maakt ons compleet
Als de dag en de nacht
Zijn we allemaal anders
Maar jij maakt ons compleet

3 jaar geleden

Reactie op joymusic

Hier komt er een 2e. Zetten links in de kaart: Jou handje in de mijne. Z ...
Lief! Jouw is in dit geval alleen wel met een w erachter. Niet om de betweterige taalnazi uit te hangen, maar zou zo zonde zijn als je het over het hoofd ziet.

3 jaar geleden

Reactie op Mi_ch_el_le

Lief! Jouw is in dit geval alleen wel met een w erachter. Niet om de betwet ...
Dankje! Ik zie dat het op het geboortekaartje al goed staat🙈 heb het gewoon verkeerd over getypt

3 jaar geleden

Wij hadden in het kaartje van onze zoon een gedichtje van Toon Hermans: Niet je hele Lange leven Met je voetjes Op de grond Beetje dromen Beetje zweven Lijkt me ook Niet ongezond Zou graag voor ons tweede kindje een gedichtje met een soortgelijke insteek/boodschap willen vinden, maar ben hem nog niet tegen gekomen 😅

3 jaar geleden

‘Hij is alles wat ook mij is en alles wat in mij zit’ uit het liedje ‘Meisje van Honing’ van Pommelien Thijs maar dan de ‘zij’ hebben we veranderd in ‘hij’

3 jaar geleden

Wij hadden bij ons zoontje het tekstje: nu jij er bent is alles anders maar precies zoals het hoort. En bij de 2de ons dochtertje wordt het: Wat een liefde, wat een feest. Met jou hier is de wereld mooier dan deze ooit is geweest.

3 jaar geleden

Wij hadden voor de eerste Zo lief, zo klein, zo van ons, zo helemaal jij. Maar deze vond ik ook mooi. Verrast, verwonderd, vertederd, zo blij, alles voelt mooier met jou erbij. Voor de tweede heb ik zelf wat bedacht, die houd ik liever nog voor mijzelf 😉

3 jaar geleden

Ik ga denk ik deze doen • Er is iets veranderd bij ons thuis Ik ben niet meer de kleinste in huis Nu geef ik duizend keer per dag een kusje Aan mijn allerliefste kleine zusje

3 jaar geleden

Ik volg even mee, ben ook nog opzoek naar inspiratie

3 jaar geleden

Ik volg ook even mee! Wij hebben nog geen idee voor het geboortekaartje, dat vind ik zo lastig