13 Reacties

2 jaar geleden

Wat je kan doen is de slaapzak andersom aan doen met de rits op de rug.

2 jaar geleden

Een lapje stof aan naaien met drukknoopjes ofzo?

2 jaar geleden

Je hebt slaapzakken met ritsen aan de zijkant, bijvoorbeeld Primark heeft deze. Ik vind ze echt ideaal, niets wat haar lijfje kan irriteren 😊

2 jaar geleden

Wij hebben inderdaad een rits aan de zijkant

2 jaar geleden

Misschien kun je er een tapeje overheen doen. Zo een die gebruikt wordt op de huid en dus zacht is? Rits aan de zijkant lijkt handig maar als je kindje op zijn zij slaapt drukt die rits alsnog in je kindje. Ik vind aan de voorkant echt het fijnst

2 jaar geleden

Mijn broers waren vroeger ook heel beweeglijk in hun slaap en kregen toen ze ouder waren zelfs de slaapzak open. Mijn moeder heeft toen de slaapzak verkeerd om aangedaan, dus met de sluiting op de rug. Misschien hier ook een idee ?☺️ hoef je ook geen nieuwe te kopen ;) succes

2 jaar geleden

Reactie op Pauliine25

Mijn broers waren vroeger ook heel beweeglijk in hun slaap en kregen toen z ...
Deden wij ook bij onze 2 andere dochters toen ze door hadden hoe de rits open moest😀

2 jaar geleden

We hebben slaapzakjes van Bemini. Tot 9 maanden hebben ze een rits aan de zijkant. Vond ik leuker voor een buikslapertje. Maar achterstevoren aandoen lijkt me ook heel handig.

2 jaar geleden

Slaapzak achterste voren aan doen

2 jaar geleden

Hier heb ik alleen maar slaapzakjes met op de schouders drukknoopjes en de rits aan de zijkant, want had hetzelfde probleem. Mijn dochter heeft erge eczeem en de rits irriteerde haar kin en nek anders

2 jaar geleden

Reactie op Veerle55

Hier heb ik alleen maar slaapzakjes met op de schouders drukknoopjes en de ...
Welke slaapzak is dat?

2 jaar geleden

Reactie op Wallflower

Welke slaapzak is dat?
Bijvoorbeeld bij c&a heb je ze. Op Zalando kan je er sowieso wel meerdere vinden. Ook Primark heeft zulke voor een leuk prijsje en zijn heel fijn. Alleen wel zonder mouwen als je drukknopen wil natuurlijk 😊

2 jaar geleden

Reactie op Wallflower

Welke slaapzak is dat?
Ik heb ze bij de zalando besteld, volgens mij van Marks en Spencer. Hij heeft zelfs verkleiningsknoopjes voor in de oksels. Ik heb ook onderslaapzakjes met mouwtjes (merk Alvi) die vervolgens in een wat warmere kunnen voor de koude nachten. Mijn dochter slaapt er goed in maar zij wriemelt dan ook niet haar armen er uit. Misschien dat dat voor elk kindje weer anders is.