8 Reacties

3 maanden geleden

Weleda calendula smeer ik erop. Werkt perfect

3 maanden geleden

Reactie op EssieW89

Weleda calendula smeer ik erop. Werkt perfect
Oke ja dat las ik ook al op internet.. morgen even halen. Want deed zo zeer bij hem echt huilen zo zielig 😟

3 maanden geleden

Reactie op Devonxx

Oke ja dat las ik ook al op internet.. morgen even halen. Want deed zo zeer ...
Wat ik meestal dan ook nog wel is wil doen is gewoon calendula en sudocreme is het zo weg

3 maanden geleden

Onze meid schreeuwt moord en brand als we proberen te smeren, dus wij gebruiken simpelweg talkpoeder zodat we er niet aan hoeven zitten buiten het afvegen om

3 maanden geleden

Inotyol zalf er op smeren. Wanneer we onze zoon zijn billen hiermee insmeren is de roodheid en irritatie de volgende dag weg.

3 maanden geleden

Pampers doekjes prikken op rode billen heb ik gemerkt! Gebruik nu waterwipes. Als t echt erg wordt zelfs met hydrofiel washandje en water schoondeppen. Deppen, niet wrijven. Bepanthen verzorgt, sudocrem sluit af. Voor het slapen dus sudo crem en uit bed bepanthen baby zalf. Goed dik erop, huid niet meer zichtbaar dik. Als je kleine nog rodere spikkels ziet gaan smeren met antischimmelcreme. Liefst laten drogen aan de lucht, dus pamper uit. Kan nu goed buiten met mooie weer! Dat laatste werkt beter dan welke creme dan ook!

3 maanden geleden

Lanolin zalf werkt hier top. Onze oudste vind de kokosdoekjes van erg fijn bij rode billetjes.

3 maanden geleden

Ik gebruik momenteel ook weleda, helpt idd super! Echt een aanrader