Hoi allemaal,
Ik ben met ons baby鈥檛je (19 weken) even aan het oefenen om zijn laatste slaapje in draagzak te doen. Dit zodat het beter uitkomt met zwemles, broer ophalen van playdates oid. Nu is het zo datbalsvik hem eruit haal hij vaak wat rode striempjes op zijn benen heeft. Lijkt mij niet heel comfortabel voor hem.
Ik probeer er goed voor te zorgen dat zijn billetjes lager hangen dan zijn beentjes zodat het gewicht daar meer op leunt. Maar toch elke keer rode striempjes. Kan iemand mij vertellen of jullie dit ook hebben? Of zit hij echt niet goed ? (Zie foto鈥檚). Bij voorbaat dank.
Volgens mij kan het geen kwaad. Zo'n striem kan je ook hebben dat strakke sokken bijvoorbeeld en ik neem aan dat het redelijk snel wegtrekt. Maar goed zoveel ervaring heb ik zelf niet met dragen. Als je Facebook hebt zou je de pagina draagliefde kunnen volgen. Daar zitten veel mensen in die er verstand van hebben
Een klein beetje roodheid, zoals bij sokken mag. Dit moet dan wel snel wegtrekken. Op de foto zie ik wel dat je de stof breder mag instellen, dat de stof echt van knieholte tot knieholte komt. Dan zakken de billetjes waarschijnlijk ook mooi wat
Hij moet meer met zn billetjes en beentjes in een M vorm zitten. Dus dieper met zn billen in de zak. Pak ook ff het boekje erbij 馃檪
Mooie draagzak btw 馃槈 ik heb de azure variant
Mijn dochtertje heeft dit ook vaak. Zelf heb ik de tula free to grow. Ik heb het idee dat ze wel goed zit maar dat het meer door de druk komt. En inderdaad wat een prachtig huis 馃槏