24 Reacties

6 maanden geleden

Ik vind de rompers bij de wibra altijd smal vallen

6 maanden geleden

Zeeman. Vooral na 1x wassen 😅

6 maanden geleden

Name it valt smal

6 maanden geleden

Wibra:)

6 maanden geleden

H&M vind ik fijn met de rompers en betaalbaar maar durf niet te zeggen of ze echt smal vallen

6 maanden geleden

Grappig, hier ook een smal meisje maar die van de Hema zijn de enige die juist fatsoenlijk zitten, haha. Heb je alle soorten van de Hema geprobeerd? De basics zonder bamboe 74/80 passen hier het beste. Die met bamboe (ik hou van de bamboe stoffen van hema hoor) vallen hier ook enorm breed. Bij de zeeman ligt het er wel heel erg aan welke je neemt, sommigen zijn enorm breed en anderen zijn heel smal.

6 maanden geleden

Deze van de Hema ook? Onze dochter is 80 cm en weegt 9,0 en is met bovenlijf ook smal. Deze zit perfect om haar buik heen omdat ze zo stretchy zijn!

6 maanden geleden

Reactie op FvL1992

Deze van de Hema ook? Onze dochter is 80 cm en weegt 9,0 en is met bovenlij ...
Deze zijn inderdaad hier ook echt de enige die goed zitten!

6 maanden geleden

Ik heb wel 1 soort van de hema die goed zitten maar die waren allemaal op in die maat in de hema bij ons in het dorp. Ook bij de zeeman was niks over in die maat voor haar.

6 maanden geleden

Reactie op Kirsten230

Ik heb wel 1 soort van de hema die goed zitten maar die waren allemaal op i ...
Kan je die niet online bestellen?

6 maanden geleden

Ik vind de rompers van zeeman, wibra en c&a altijd vrij smal vallen. Neem zelf altijd hema en h&m omdat die niet zo smal vallen ☺️

6 maanden geleden

Name it valt ook smal vind ik zelf, maar zijn wel aan de lange kant. Ze kunnen ook evt. voor bredere kindjes omdat ze heel erg rekken

6 maanden geleden

H&m en zeeman past ons dochter goed. En zij is ook smal

6 maanden geleden

Ik heb altijd de rompers van de action. Echt heel fijn

6 maanden geleden

Wibra en Zeeman vind ik het fijnst aanvoelen naast dat ze goed passen bij onze smalle dame.

6 maanden geleden

Als je de gelegenheid hebt of iemand kent, kun je de lange mouwen er af halen en korte mouwen van maken met de naaimachine. Ik doe het hier met de wollen rompers, die zijn best duur (25 euro ofzo) en dan gaan ze wat langer mee.

6 maanden geleden

Ik zou die van C&A proberen en dan maat 80, vind ze qua lengte altijd wat korter vallen tov andere merken maar qua breedte liggen ze echt mooi strak op onze dochter als zij tussen twee maten zit. Prijs redelijk en altijd mooie printjes (geen panter die haat ik ook wel haha).

6 maanden geleden

Hier ook een smal meisje met lange benen meisje (77cm en weegt 8,6 kg). Ik heb toevallig net een paar nieuwe rompers 74/80 gekocht bij de Hema en deze zit haar eigenlijk perfect. Misschien toch om te proberen?

6 maanden geleden

Name it en lil atelier vallen smaller en lang! Vind ik erg fijn voor mijn dochtertje.

6 maanden geleden

Reactie op Xlalax

Ik heb altijd de rompers van de action. Echt heel fijn
Ik was ook verbaasd hoe fijn die van de action zaten! Niet allemaal, maar die extra soft met het ribbeltje/lijntje naar beneden zitten hier heel goed! Fijne rek in het stofje!