Hallo,
Wij hebben hier momenteel een romper crisis!
Ik zoek rompers maat 74/80 met korte mouwen voor een smal meisje, die van hema zijn veel te breed.
Bij de kruidvat hier hadden ze alleen nog met panter print en dat vind ik echt ongelofelijk lelijk.
Wie heeft tips over waar ik eventueel voor een redelijke prijs kan bestellen (of kopen)?
Grappig, hier ook een smal meisje maar die van de Hema zijn de enige die juist fatsoenlijk zitten, haha. Heb je alle soorten van de Hema geprobeerd? De basics zonder bamboe 74/80 passen hier het beste. Die met bamboe (ik hou van de bamboe stoffen van hema hoor) vallen hier ook enorm breed.
Bij de zeeman ligt het er wel heel erg aan welke je neemt, sommigen zijn enorm breed en anderen zijn heel smal.
Ik heb wel 1 soort van de hema die goed zitten maar die waren allemaal op in die maat in de hema bij ons in het dorp. Ook bij de zeeman was niks over in die maat voor haar.
Als je de gelegenheid hebt of iemand kent, kun je de lange mouwen er af halen en korte mouwen van maken met de naaimachine.
Ik doe het hier met de wollen rompers, die zijn best duur (25 euro ofzo) en dan gaan ze wat langer mee.
Ik zou die van C&A proberen en dan maat 80, vind ze qua lengte altijd wat korter vallen tov andere merken maar qua breedte liggen ze echt mooi strak op onze dochter als zij tussen twee maten zit. Prijs redelijk en altijd mooie printjes (geen panter die haat ik ook wel haha).
Hier ook een smal meisje met lange benen meisje (77cm en weegt 8,6 kg). Ik heb toevallig net een paar nieuwe rompers 74/80 gekocht bij de Hema en deze zit haar eigenlijk perfect. Misschien toch om te proberen?
Ik heb altijd de rompers van de action.
Echt heel fijn
Ik was ook verbaasd hoe fijn die van de action zaten! Niet allemaal, maar die extra soft met het ribbeltje/lijntje naar beneden zitten hier heel goed! Fijne rek in het stofje!