15 Reacties

2 jaar geleden

Hier gewoon een grote hydrofieldoek op de douchevloer voor extra grip en hup gewoon (samen) zittend.

2 jaar geleden

Ik heb een douchecabine iets aan de smalle kant ben egt benieuwd hoe ik m’n kleine zometeen ga douchen hij is bijna uit gegroeid van zijn badje. Ik vind samen douchen niet prettig op dit moment ik ben er zo onhandig in en ben vaak alleen hoe douch je je kleine ?

2 jaar geleden

Wij hebben bij alle 3 deze best lang gebruikt tot zelfstandig kan zitten. En dan gewoon op de douche vloer en de douche eventueel aan. Als ze zelfstandig kunnen zitten kunnen ze nog lekker in dat badje zitten ook op de douchevloer. Hier konden ze er makkelijk tot 3 jaar in zitten.

2 jaar geleden

Er is een douchestoel van Chicco met een standaard eronder. Nieuw zijn ze aan de prijs maar tweedehands kun je hem misschien voor een leuk prijsje vinden.

2 jaar geleden

Reactie op M12321

Er is een douchestoel van Chicco met een standaard eronder. Nieuw zijn ze a ...
Ja precies die. Ik heb ook ergens voorbij zien komen dat mensen die kinderstoel van ikea gebruikten. Die is iets van €15

2 jaar geleden

Ik gebruik de chicco bubble nest, ideaal

2 jaar geleden

Reactie op Romykr

Ja bubble nest, dat was de naam inderdaad.

2 jaar geleden

Reactie op Chaos

Ja precies die. Ik heb ook ergens voorbij zien komen dat mensen die kinders ...
Heb ik bij de oudste gebruikt werkte perfect

2 jaar geleden

Reactie op Romykr

Hier ook, vind ik heel fijn omdat je ook niet hoeft te bukken of op de grond hoeft te zitten. Ik gebruik hem nog op de "ligstand" maar zal vast snel rechter op kunnen.

2 jaar geleden

Ik heb zo’n speelmat met water erin van Temu voor 4 euro. Daar kan lekker op liggen en spelen en ik kan ernaast douchen, hebben een inloop douche dus de ruimte ook voor.

2 jaar geleden

Reactie op Azmay

Hier ook, vind ik heel fijn omdat je ook niet hoeft te bukken of op de gron ...
Hier ook idd! Dat bubble nest is echt een uitkomst, zo fijn!

2 jaar geleden

Reactie op Firsttimemommyi

Ik heb een douchecabine iets aan de smalle kant ben egt benieuwd hoe ik m’n ...
Nu dus alleen als partner er is en altijd met een lange handschoen

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties!