Vaak gaat douchen met onze kleine van 7 maanden als we beide thuis zijn. Graag wil ik dat ook kunnen doen als partner weg is. Wat is nu fijn om te gebruiken? Ik plaats zo wat foto’s die ik gezien heb en over twijfel.
Ik heb een douchecabine iets aan de smalle kant ben egt benieuwd hoe ik m’n kleine zometeen ga douchen hij is bijna uit gegroeid van zijn badje. Ik vind samen douchen niet prettig op dit moment ik ben er zo onhandig in en ben vaak alleen hoe douch je je kleine ?
Wij hebben bij alle 3 deze best lang gebruikt tot zelfstandig kan zitten. En dan gewoon op de douche vloer en de douche eventueel aan. Als ze zelfstandig kunnen zitten kunnen ze nog lekker in dat badje zitten ook op de douchevloer. Hier konden ze er makkelijk tot 3 jaar in zitten.
Er is een douchestoel van Chicco met een standaard eronder. Nieuw zijn ze aan de prijs maar tweedehands kun je hem misschien voor een leuk prijsje vinden.
Hier ook, vind ik heel fijn omdat je ook niet hoeft te bukken of op de grond hoeft te zitten. Ik gebruik hem nog op de "ligstand" maar zal vast snel rechter op kunnen.
Ik heb zo’n speelmat met water erin van Temu voor 4 euro.
Daar kan lekker op liggen en spelen en ik kan ernaast douchen, hebben een inloop douche dus de ruimte ook voor.