7 Reacties

9 maanden geleden

Ik laat hem gewoon tussen ons slapen.. vind het makkelijker 🫣

9 maanden geleden

Hier slaapt onze dochter na enkele uren ook bij ons in bed. Haar ledikant staat naast onze bed maar dit mag niet baten, ze wil ons voelen en aaien 😅🤪

9 maanden geleden

Reactie op M3rrr_

Ik laat hem gewoon tussen ons slapen.. vind het makkelijker 🫣
Wij doen dit ook maar het gevolg is dat ik daardoor heel alert blijf en alsnog niet goed slaap. We hebben ook 2 losse matrassen en mijn man slaapt een stukje omhoog met zijn kant van het bed waardoor dit niet heel veilig is

9 maanden geleden

Wij hebben dit niet gedaan toen hij wat ouder was, maar slaapt wel nog steeds bij ons ondanks zijn 9 maanden. 2 weken na geboorte meer gestart en nog niet gestopt. En ben dat ook nog even niet van plan🙈

9 maanden geleden

Bij ons staat haar ledikantje naast ons bed en beland ze voor middernacht altijd bij mij in bed. Wel aan de buitenkant, waar ze niet uit kan rollen omdat haar ledikantje er staat. Dat is veiliger dan tussen in vanwege de veiligheid met dekbedden etc. Dat zou ik zelf eerder doen, want onze ervaring is ook dat ze dan wel een eigen bedje kan hebben maar dat ze toch per se tegen je aan wil liggen.

9 maanden geleden

Onze oudste dochter heeft af en aan tot bijna 3 jaar bij ons geslapen en ons zoontje nu ook weer. Hoe hij het op zijn eigen kamer doet geen idee, voorlopig blijft hij lekker bij ons op de kamer ☺️

9 maanden geleden

ik heb ook van een ledikant een co sleeper gemaakt, omdat mijn zoontje al vanaf z'n geboorte een hele slechte slaper is. Het plan was officieel om met 6 maanden naar z'n eigen kamer te gaan maar dat kan nu simpelweg gewoon nog niet omdat ik nu al maanden veel te weinig slaap. Met het ledikant als co sleeper (1 zijkant niet geïnstalleerd en helemaal vast gezet tussen bed en muur zodat het niet kan bewegen) ligt hij in z'n eigen bedje maar kan ik er wel naast liggen met m'n arm bij m of op moeilijke momenten zelfs half in zijn bedje (en dan zelf tenmiste ook slapen) zonder dat hij bij mijn deken komt (ivm veiligheid). werkt goed maar belangrijk is dan wel dat de matrassen zo goed als even hoog zijn.